۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۲۴۰۶۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دستگیری سرشبکه ضد انقلاب، تحقق وعده‌ به حق الهی از سوی سپاه بود

دستگیری سرشبکه ضد انقلاب، تحقق وعده‌ به حق الهی از سوی سپاه بود
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: با دستگیری عنصر مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غرب و رژیم صهیونیستی، یکی از وعده‌های به حق الهی به دست توانای پاسداران مؤمن تحقق یافت.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تجلیل از اقدام مقتدرانه سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری سر شبکه ضد انقلاب، این عملیات را نمایشی از اقتدار و عظمت نظام اسلامی به ویژه دستگاه اطلاعاتی کشورمان دانست.
 
وی با بیان این که فرزندان رشید ملّت با صلابت و صبور ایران اسلامی و سربازان فداکار عرصه مقابله با تهاجم استکبار جهانی با این اقدام خود بار دیگر اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند، افزود: دستگیری این عنصر نفوذی و ضد انقلاب در یک عملیات پیچیده، بار دیگر حیرت کشور‌های غربی به ویژه سرویس‌های اطلاعات دشمنان ملت ایران را برانگیخت.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت بزرگ و غیرتمند ایران اسلامی با شنیدن این خبر مسرت بخش سجده شکر به درگاه خداوند قدر و متعال به جای آوردند، ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان سرافراز اطلاعات سپاه با این عملیات ارزشمند موفقیت بزرگی را با به دام انداختن این عنصر خائن و کثیف به دست آوردند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که با دستگیری این عنصر مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غرب و رژیم صهیونیستی، یکی از وعده‌های به حقّ الهی به دست توانای پاسداران مؤمن تحقق یافت، افزود: سپاه سرافراز اسلام بار دیگر اقتدار و آمادگی خود را در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی اثبات کرد.
 
وی ادامه داد: این عنصر پلید کنار سفره اسلام و انقلاب، تغذیه و رشد نموده و دودمانش مدیون این سفره و این نظام هستند، اما با کفران و ناسپاسی، بر ملت و نظام مظلوم ستم روا داشته و به اردوگاه کفر پناه برده، و در خدمت استکبار جهانی قرار گرفته است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری، سرانجام دردناک چنین عناصری را عبرتی برای سایر افراد و گروه‌های معاند انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان ملت باید بدانند که فرزندان غیور ایران اسلامی، پاسخ هر تحرکی علیه نظام اسلامی را با قدرت پاسخ خواهند داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی، اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر را عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: این نیروی مقتدر مردمی همواره پاسدار انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی بوده است.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز دشمنان از اقتدار روز افزون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هراسان هستند، ادامه داد: علیرغم همه تلاش‌های نظام سلطه برای انزوا و کاهش قدرت سپاه، امروز این نیروی مردمی و انقلابی در اوج اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات