۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۲۵۵۸۹
امام جمعه خرم آباد:

شاخصه های اقتصادی در لرستان مناسب نیست

شاخصه های اقتصادی در لرستان مناسب نیست
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت مدیریت و برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، گفت: شاخصه های اقتصادی در استان مناسب نیست، مسؤولان به فکر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه گفت: 13 آبان یادآور سالروز تبعید امام به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم شاهنشاهی در سال 57 و روز تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 است.

استکبار ستیزی پیام 13 آبان است

وی استکبارستیزی را از شاخصه‌های اصلی انقلاب اسلامی خواند و افزود: وجه مشترک مناسبت های فوق استکبار ستیزی بوده و پیام 13 آبان ماه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیبت پوشالی آن را در اوج ابر قدرتی شکست، عنوان داشت: امروز نیز شاهد افول آمریکا در دنیا هستیم و در آینده شاهد فروپاشی و شکست جهانی آمریکا خواهیم بود.

اقتصاد مقاومتی راه حل رفع مشکلات اقتصادی است

وی در ادامه به وجود مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی و داخلی بوده و باید در مقام عمل صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به مشکل بیکاری، اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان اشاره و تصریح کرد: مسؤولان باید به فکر قشر جوان باشند و زمینه رفع مشکلات فراهم شود.

وی با بیان اینکه شاخصه‌های اقتصادی در استان لرستان مناسب نیست، ادامه داد: مسؤولان باید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند، شاخصه های اقتصادی اصلاح شود و با تلاش و پشتکار به فکر رفع مشکلات بود.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی ها در لرستان تأکید و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیازمند بهره مندی از ظرفیت های طبیعی، نیروی انسانی، مدیریت جهادی، برنامه ریزی و حرکت جهادی است.  

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به مرگ ابوبکر البغدادی سرکرده داعش گفت: این موضوع برای دلبستگان به آمریکا درس عبرت است.

وی یادآور شد: گروه‌های تروریستی همچون داعش، القاعده و النصره به وسیله آمریکا به وجود آمدند و با پایان یافتن تاریخ مصرفشان آنها را به هلاکت رساند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات