۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۲۵۸۷۹
امام جمعه پلدختر:

پیام حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ایستادگی و مقاومت است

پیام حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ایستادگی و مقاومت است
امام جمعه پلدختر یوم الله ۱۳ آبان را از روز‌های تاریخی و سرنوشت ساز خواند و گفت: پیام حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ایستادگی و مقاومت است.

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت 13 آبان بیان داشت: 13 آبان تجلی استکبار ستیزی است.

وی 13 آبان ماه را روز بصیرت و بیداری خواند و افزود: در این روز تاریخی لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر شده است.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی، سالروز تبعید امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز از حماسه‌های بزرگ ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی به اهمیت حضور آحاد مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در راهپیمایی 13 آبان اشاره و بیان کرد: پیام حضور مردم در راهپیمایی ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه های دشمنان است.

وی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه اقتدار و عظمت ایران اسلامی را فریاد خواهند زد و این حضور خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: امروز ملت ایران اسلامی در سایه بصیرت و هوشیاری به صحنه می آیند و با این حضور آگاهانه خویش باری دیگر نقشه های دشمن را در زمینه های مختلف نقش بر آب می کنند./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات