۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۲۶۷۱۶
از صبح امروز؛

نمایشگاه کتاب حال خوش خواندن در ۶ شهرستان آغاز به کار کرد

نمایشگاه کتاب حال خوش خواندن در ۶ شهرستان آغاز به  کار کرد
کوهی رستمی با اشاره به هفته کتاب از برپایی نمایشگاه کتاب حال خوش خواندن در ۶ شهرستان استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، پیش از ظهر امروز، در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرکزی خوزستان، با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌ها در راستای دسترسی بهتر و بیشتر به کتاب است، خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های دربرگیرنده کتب غنی از ناشران معتبر به همراه تخفیف‌های ویژه علی رغم قیمت بالای کتاب و کاغذ گامی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی محسوب می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب حال خوش خواندن از ۲۰ آبان تا ۴ آذر ادامه خواهد داشت، افزود: تجربه نشان می‌دهد کتاب‌هایی که در نمایشگاه کتابخانه مرکزی برپا شدند با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی راحت به کتابخانه با فروش و استقبال بیشتری مواجه می‌شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نمایشگاه کتاب حال خوش خواندن همزمان در ۶ شهرستان دایر است، گفت: ایجاد نمایشگاه کتاب در طول سال از برنامه‌های جدی نهاد است کما اینکه در ۷ ماه اول سال ۱۳ نمایشگاه کتاب در نقاط مختلف استان برپا کردیم.

کوهی رستمی با اشاره به اینکه ساعات فعالیت نمایشگاه کتاب حال خوش خواندن از ۸ تا ۲۲ است، تصریح کرد: ۴ هزار عنوان برای نمایشگاه در حوزه‌های ادبیات، دین، رمان، تاریخ، شعر به ویژه حوزه کودکان در نظر گرفتیم که هر روز عناوین متفاوتی جایگزین می‌شود.

وی به بازدید دانش آموزان مدارس از نمایشگاه کتاب اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از این بازدیدها، آشناسازی کودکان با کتاب و فضای کتابخانه وخرید محصولات ارائه شده است؛ ضمن اینکه کتب زبان خارجه که بر آموزش زبان انگلیسی تأکید و با استقبال مواجه هستند، عرضه شده است./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات