۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۶۲۷۶۳۶

جزئیات حمله آشوبگران و اشرار به مدرسه علمیه نور الزهرا در تهران

جزئیات حمله آشوبگران و اشرار به مدرسه علمیه نور الزهرا در تهران
تولیت مدرسه علمیه نورالزهرا(س) جزئیات حمله آشوبگران و اشرار به این مدرسه علمیه را تشریح کرد.

حجت الاسلام سیدرضا فقیهی تولیت مدرسه علمیه نورالزهرا(س) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح جزئیات حمله اغتشاشگران به ساختمان در دست ساخت مدرسه علمیه نورالزهرا(س) پرداخت و گفت: با توجه به اعلان افزایش قیمت ناگهانی بنزین اعتراضات مردمی در تهران همانند بسیاری از شهرهای کشور آغاز شد که با هدایت نفوذیان معاند و منافق این اعتراضات به آشوب و اغتشاش کشیده شد.

وی تعداد حمله کنندگان به مدرسه علمیه نورالزهرا(س) را اندک بیان کرد و افزود: شنبه شب مردم با حضور در مقابل پمپ بنزین اعتراض خود را به افزایش ناگهانی قیمت سوخت اعلام کردند اما ناگهان از میان جمعیت عده ای فرصت طلب و منافق پس از آتش زدن پمپ بنزین به سوی مدرسه علمیه درحال ساخت نورالزهرا(س) یورش آوردند.

حجت الاسلام فقیهی ادامه داد: اغتشاشگران با در دست داشتن اسلحه بی رحمانه اقدام به شکستن دوربین مدار بسته و شکستن شیشه های ساختمان چهار طبقه ای مدرسه علمیه نورالزهرا(س) کرده و با ورود به مدرسه دست به آتش زدن و تخریب ساختمان زدند.

تولیت مدرسه علمیه نورالزهرا(س) به غارت اموال این حوزه اشاره کرد و گفت: اغتشاشگران سازمان یافته پس از ورود و تخریب در و دیوار، اقلام ساختمانی خریداری شده مانند کابل های گران قیمت و پکیج های گرمایشی را به غارت بردند.

وی با اشاره به شأن و جایگاه حوزه های علمیه، عنوان کرد: اینکه در این اغتشاشات منافقان و ضدانقلاب دست به آتش زدن مدارس علمیه و مراکز مذهبی زدند همه بیانگر آن است که دشمن به اهمیت و تاثیرگذاری این مراکز آگاهی دارد در حالی که برخی از مسؤولان درکی از اهمیت حوزه های علمیه ندارند و نمی دانند امروز حوزه های علمیه خار چشم دشمنان است.

حجت الاسلام فقیهی با بیان این مطلب که اغتشاشگران در آشوب های اخیر آموزش دیده و سازمان یافته دست به آشوب و تخریب زدند، گفت: آنان حتی به مسائل معیشتی و اقتصادی فکر نمی کردند، هدف این فرصت طلبان مراکز فرهنگی بود تا اماکنی که مبلغ فرهنگ انقلاب است را مورد هدف قرار داده و نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم در برخی از نقاط تهران در فقر فرهنگی به سر می برند، اظهار داشت: امروزه به مناطق محروم کمک های زیاد می شود  ولی به  محرومیت فرهنگی توجه نمی شود، متاسفانه امروز بسیاری از محله های تهران محرومیت فرهنگی دارند و باید مورد توجه خاص قرار بگیرند ولی کسی به دلسوزان فرهنگی دینی کمک نمی کند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: نباید در تهران به سبب پایتخت بودن و تاثیرگذاری آن بر سایر شهرها شاهد فقر فرهنگی باشیم؛ توجه مسؤولان به مسائل فرهنگی حلال بسیاری از مشکلات کنونی است، توجه به دین و آگاه سازی مردم نسبت به مسائل معرفتی از وظایف مسؤولان و مدیران به شمار می رود که متأسفانه مورد غفلت قرار گرفته است./813/ت302/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات