۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۲۷۷۳۰
استاد حوزه علمیه:

دولت و قوه قضاییه از گران شدن اجناس در کشور جلوگیری کنند

دولت و قوه قضاییه از گران شدن اجناس در کشور جلوگیری کنند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی گفت: دولت، دستگاه های نظارتی و نمایندگان مجلس باید اقدامات ویژه ای برای کنترل قیمت ها انجام دهند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به گران شدن بنزین و اغتشاشات صورت گرفته در کشور، گفت: عمل به قانون و اجرا کردن آن از سوی مردم و مسؤولان از مهم‌ترین وظایف شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با توجه به این که گران شدن بنزین با رای اکثریت در جلسه سران قوا و کارشناسان اقتصادی صورت گرفته است، ابراز داشت: دولت قبل از گران کردن بنزین با راه حل‌های مختلف لازم بود مردم را از گران کردن بنزین توجیه کند.
 
وی بیان داشت: مصرف بی رویه بنزین از سوی مردم، استفاده کردن از بنزین توسط قشر‌های ثروتمند و محروم شدن مستضعفین جامعه از یارانه و پول بنزین سبب شده که سران قوا و کارشناسان اقتصادی گرانی بنزین را در کشور اجرایی کنند.
 
امام جمعه موقت کرمان با توجه به این که دولت و قوه قضاییه از گران شدن اجناس در کشور جلوگیری کنند، اظهار داشت: مسؤولان برای جلوگیری از گران شدن دیگر اجناس در کشور برنامه داشته باشند و سعی کنند همیشه نظارت بر اجناس داشته باشند، زیرا وضعیت معیشت مردم در بحران بوده و اگر دیگر اجناس گران شود ممکن است، نتوانند درست زندگی کنند.
 
استاد درس خارج خاطرنشان کرد: دشمنان از گران شدن بنزین برای از بین بردن امنیت کشور سوء استفاده کرده اند و آتش کشیدن خانه‌ها و بانک ها، سوزاندن قرآن و مفاتیح در مساجد و مختل کردن امنیت مردم از کار‌هایی بوده که دشمنان در این چند روز انجام دادند.
 
وی اظهار داشت: حمایت آمریکا و نیرو‌های تربیت شده ضد انقلاب از اسباب اصلی اغتشاشات و از بین بردن امنیت در کشور شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با توجه به این که مردم بصیر کشور ایران بعد از سخنان رهبری در رابطه با گرانی بنزین صف خود را از اراذل و اوباش جدا کرده و حمایت خود را از قانون اعلام کردند، ابراز داشت: مردم جمهوری اسلامی قدر رهبری را بدانند و مهم‌ترین وظیفه در مقابله با دشمنان، تبعیت از رهبری است.
 
وی در پایان با اشاره به این که سخنان رهبری در رابطه با اغتشاشات و گرانی بنزین تمام نقشه‌های شوم دشمنان را از بین برد، گفت: وهابیت و انگلیس از دشمنان امت اسلامی شمرده می‌شوند و مردم و مسؤولان دشمنان را کوچک نشمارند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات