۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۶۲۸۵۹۷
فرمانده سپاه کربلا:

محرومیت زدایی از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج است

محرومیت زدایی از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج است
سردار بابایی، محرومیت زدایی را از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج اعلام کرد و گفت: به برکت حضور بسیجیان در روستا‌ها و مناطق دور افتاده، شاهد عمران و آبادی در این مناطق هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا امروز در دیدار جمعی از بسیجیان با گرامیداشت هفته بسیج، کارنامه این نهاد انقلابی را در طول چهار دهه اخیر بسیار روشن و پرافتخار توصیف کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی و حمایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری نقش آفرینی این نهاد انقلابی هر روز بیشتر می‌شود.
 
وی با بیان این که بسیج نهادی انقلابی است که در طول این سال‌ها همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی بوده است، افزود: بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن نیز با نقش آفرینی همین نیروی مقاوم و مردمی خنثی شده است.
 
سردار بابایی با اشاره به این که بسیج در هشت سال دفاع مقدس و سایر فتنه‌های دشمن در کشور نقش بسیار پررنگ و تعیین کننده‌ای ایفا کرده است، گفت: امروز و پس از چهار دهه از عمر این نهاد انقلابی، کارآمدی بسیج در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، محرومیت زدایی و علمی کاملاً روشن است.
 
فرمانده سپاه کربلا، بسیج را پرچم دار تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مقام معظم رهبری معرفی کرد و افزود: پس از تأکید مقام معظم رهبری در این دو حوزه، بسیج با ورود به مناطق محروم ضمن حمایت از جوانان علاقه‌مند در جهت تحقق این مطالبات رهبری گام‌های مؤثری برداشته است.
 
وی با تأکید بر این که بسیج تنها محدود به قشر خاصی نیست بلکه این نهاد انقلابی از متن آحاد ملت ایران برخاسته است، بیان داشت: امروز و به برکت انقلاب اسلامی و حضور در صحنه مردم، همه اقشار کشور در این نهاد انقلابی عضویت دارند.
 
سردار بابایی با اشاره به این که بسیج با ورود به بخش محرومیت زدایی خدمات بسیار ارزشمند و مهمی به روستا‌ها و مناطق محروم ارائه کرده است، افزود: به برکت حضور بسیجیان در روستا‌ها و مناطق دور افتاده، امروز شاهد رونق و عمران و آبادی در این مناطق کشور هستیم.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان این که امروز بسیاری از متخصصان داخلی در حوزه‌های مختلف از بسیجیان هستند، بیان داشت: بسیج از چنان ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلفی برخوردار است که می‌تواند پشتوانه بسیاری خوبی برای بخش‌های مختلف کشور باشد.
 
وی با بیان این که بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی که از جمله مطالبات مهم مقام معظم رهبری بود به طور جدی ورود پیدا کرد، افزود: این نیروی انقلابی با تسهیل کردن امور و کمک به علاقه‌مندان طرح‌های زود بازده توانست کارنامه ارزشمندی از خود در این بخش به جای بگذارد.
 
سردار بابایی، محرومیت زدایی را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج در این سال‌ها اعلام کرد و گفت: در این بخش بسیج با بهره گیری از نیرو‌های متخصص، جوان و انقلابی خود توانست هم در سیل اخیر و هم حادثه کرمانشاه نقش بسیار اثرگذاری را ایفا کند.
 
وی به جنگ اقتصادی دشمن با نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که راه ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمن، تحقق اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: متأسفانه دولت در این بخش خوب عمل نکرد و همین امر موجب مشکلات معیشتی در مردم شده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات