۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۲۸۷۶۱
حجت الاسلام غلامی خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی همیاران تبلیغ در لرستان

برگزاری کارگاه آموزشی همیاران تبلیغ در لرستان
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: کارگاه آموزشی «همیاران تبلیغ» ویژه روحانیان مبلغ و همسران آنان برگزار می شود.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت تبلیغ و حضور مبلغان در جامعه بیان داشت: مبلغان بومی استان همواره در طول سال و در مناطق شهری و روستایی مختلف در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در راستای ارتقای سطح فعالیت تبلیغی مبلغان و اثرگذاری تبلیغ، در طول سال دوره های آموزشی مختلفی با محوریت تبلیغ برای مبلغان برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی تبلیغی ویژه روحانیان و همسران آنان در نظر گرفته شده است و این دوره با عنوان «همیاران تبلیغ» برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری کارگاه آموزشی «همیاران تبلیغ» را ارائه آموزش های تبلیغی ذکر کرد تا همسران روحانیان بتوانند دوشادوش همسران خویش فعالیت تبلیغی مؤثری داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: در این دوره های آموزشی سرفصل های تبلیغی ارائه می شود و همسران مبلغان بایسته های تبلیغی و مخاطب شناسی را فرا می گیرند.

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: در عرصه تبلیغ باید به نیاز مخاطب، نوع آسیب های اجتماعی هر منطقه و مسائل روز جامعه توجه داشته باشیم و تبلیغ ما با محوریت تعالیم دینی و دستورات الهی باشد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
از این اقدام حمایت می کنیم.
0
0