۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۲۹۹۰۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری جشنواره ملی آیات و چهارمین هفته فیلم و عکس خراسان جنوبی

برگزاری جشنواره ملی آیات و چهارمین هفته فیلم و عکس خراسان جنوبی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره ملی «داستان بلند و داستان کوتاه آیات» و چهارمین هفته فیلم و عکس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره ملی «داستان بلند و داستان کوتاه آیات» در استان خبر داد.

وی گفت: علاقه مندان به این جشنواره تا 20 بهمن ماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و در آن شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: زندگی و سیره پیامبراکرم(ص)، زندگی و سیره پیامبران الهی از دیدگاه قرآن، زندگی و سیره معصومین، زندگی و سیر دیگر شخصیت‌های برجسته قرآنی و داستان‌های قرآن و عترت برگرفته از داستان‌های قرآن کریم از محورهای جشنواره آیات است.

نبی زاده از برگزاری اختتامیه جشنواره آیات در 20 اسفندماه امسال خبر داد و تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره در محل اداره کل ارشاد استان واقع شده است.

وی ادامه داد: همچنین چهارمین هفته فیلم و عکس خراسان جنوبی نیز از 22 تا 25 دی ماه جای به مدت چهار روز در بیرجند به همت انجمن سینمای جوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه عکس با 30 اثر برگزیده از بین عکاسان هنرمند و برجسته استان برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای عکس‌های خود با موضوع آزاد تا 10 دی ماه به خیابان مطهری 23 دفتر انجمن سینمای بیرجند مراجعه کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات