۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۲۹۹۰۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ضعف برخی مسؤولان دشمن را به طمع می اندازد

ضعف برخی مسؤولان دشمن را به طمع می اندازد
امام جمعه بیرجند گفت: اگر موفق شویم طمع دشمنان را قطع کنیم دیگر نمی‌توانند در مقابل ایران سر بالا بیاورند و برخی‌ها نیز در داخل با ضعف‌های خود دشمن را به طمع می‌اندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مسؤول قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در چهل سال گذشته دشمنان انواع مشکلات را برای کشور به وجود آورده و امروز مردم به دنبال عدالت هستند.

وی گفت: اگر موفق شویم طمع دشمنان را قطع کنیم دیگر آن‌ها نمی‌توانند در مقابل ایران اسلامی سر بالا بیاورند و برخی‌ها نیز در داخل با ضعف‌های خود دشمن را به طمع می‌اندازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حوزه‌های علمیه افزود: حوزه‌های علمیه ستون فقرات جامعه و مرجعیت نیز بزرگترین پشتوانه مکتب اسلام است بنابراین باید برای پشتوانه اندیشه و تثبیت مردم فعالیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دشمن به دنبال بد جلوه دادن اسلام است و از کوچکترین حرفی نیز موضوع بزرگی درست می‌کند و مسلمانان را به جان هم می‌اندازند.

وی ادامه داد: دشمن در دشمنی‌های خود به صورت کارشناسی عمل می‌کند و می‌خواهد قانون اساسی به معنای اصلی پیاده نشود؛ اگر اخلاق و کرامت اسلامی در جامعه نیز عمل نشود دشمن به اهداف خود نزدیک می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اگر خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در جامعه فراگیر شود هیچ دشمنی نمی‌تواند دشمنی خود را با کشور ایران اظهار کند و اگر اسوه عدل و حق در عمل پیاده شود بسیاری در دنیا به آن جذب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: بسیاری از مشکلات مردم به دست قرارگاه پیشرفت و آبادانی برطرف می‌شود که این ارزشمند است و قرارگاه در شرایط غیرعادی مشکلات مردم را بررسی و پیگیری می‌کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات