۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۳۰۰۵۵
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد:

دشمن شناسی رسالت خطیر حوزه علمیه است

دشمن شناسی رسالت خطیر حوزه علمیه است
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد به نقش حوزه در جامعه اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه در زمینه دشمن شناسی و مقابله با توطئه های دشمنان رسالت سنگینی بر دوش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم‌آباد، بعد از ظهر امروز در دیدار امام جمعه خرم آباد با طلاب این مدرسه که در سالن اجتماعات حوزه کمالیه برگزار شد، گفت: حوزه علمیه رسالت خطیری در راستای ایجاد و برقراری عدالت بر دوش دارد.

وی با اشاره به نقش حوزه در مقابله با توطئه های دشمنان افزود: دشمن شناسی و پایبندی به اصول انقلاب رسالت خطیر حوزه علمیه است.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد به ظرفیت حوزه علمیه در نهادینه سازی ارزش ها، مقابله با توطئه های دشمن، بصیرت بخشی و معرفت افزایی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: باید از ظرفیت حوزه به خوبی استفاده شود.

ضرورت راه اندازی بانک اطلاعاتی طلاب لرستان

حجت الاسلام حیات الغیب در ادامه خاطرنشان کرد: در زمینه بهره مندی از توانمندی طلاب و به کارگیری ظرفیت حوزه علمیه ضروری است که بانک اطلاعاتی از طلاب لرستانی تهیه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش بر ضرورت اهمیت و توجه طلاب و روحانیت به مسائل روز جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: پیوند روحانیت با سیاست رسالت حوزه علمیه است و طلاب نباید از این مهم غافل شوند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد اذعان داشت: با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه باید گام های مؤثری در راستای تبیین مبانی دینی در جامعه برداشته شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات