۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۳۰۰۵۷
امام جمعه خرم آباد:

حوزه علمیه لرستان از ظرفیتی عظیم برای تعالی و توسعه استان برخوردار است

حوزه علمیه لرستان از ظرفیتی عظیم برای تعالی و توسعه استان برخوردار است
امام جمعه خرم آباد به ظرفیت حوزه علمیه استان لرستان اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت و پیشنهادهای طلاب و روحانیت برای توسعه و تعالی استان بهره مند می شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار طلاب حوزه کمالیه که در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه برگزار شد، گفت: استان لرستان از ظرفیت بالای جامعه روحانیت برخوردار است.

وی عنوان داشت: باید از این ظرفیت در زمینه های مختلف و در راستای رشد و تعالی استان لرستان بهره مند شد.

نماینده ولی فیه در لرستان با تأکید بر اینکه برای رفع مشکلات حوزه علمیه باید برنامه ریزی کرد، گفت: پیشبرد اهداف حوزه علمیه در اولویت قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه خاطرنشان کرد: امید است بتوان با تبادل نظر و خردجمعی جامعه روحانیون به دور از جناح بازی‌ها، افقی روشن را برای استان ترسیم کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه و ترقی در امور مردم لرستان در اولویت قرار دارد، گفت: با بهره مندی از ظرفیت ها و همکاری مسؤولان استان آینده روشنی برای لرستان رقم خواهیم زد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: با تشکیل هیأت‌های اندیشه ‌ورز در استان لرستان گام های استواری برای رفع مشکلات این استان برداشته خواهد شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات