۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۶۳۶۹۶۲

استاد حوزه علمیه خواهران موفق به كسب مقام در همایش کتاب سال حوزه شد

استاد حوزه علمیه خواهران موفق به كسب مقام در همایش کتاب سال حوزه شد
یکی از اساتید حوزه های علمیه خواهران استان البرز موفق به كسب مقام در بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم مرضیه عبدلی پژوهشگر و استاد حوزه علمیه خواهران البرز در بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه موفق به کسب مقام شایسته تقدیر شد.

مراسم اختتامیه بیست و یکمین کتاب سال حوزه با حضور آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه تهران، آیت الله سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین، اساتید و فضلای حوزه علمیه و طلاب و روحانیون در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد.

در این همایش کتاب خانم مرضیه عبدلی پژوهشگر و استاد حوزه علمیه خواهران البرز با عنوان «استخراج، تحلیل و ارزیابی مدل‌های اجتهادی در روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی» انتخاب و معرفی شد.

معاون پژوهش موسسه عالی زینبیه خواهران البرز در گفتگو با خبرگزاری کوثر گفت: اینکه یک خواهر حوزوی استان البرز می تواند عرصه های تحقیق و پژوهش را درنوردد و در کنار اساتید برجسته کشوری در یک همایش ملی حائز رتبه شود لبیکی بر این شعار مقام معظم رهبری به جوانان انقلابی که "ما نیز می توانیم" است.

وی افزود: امید است با همت و تلاش تمامی خواهران طلبه در سطح استان البرز، بیش از این گام‌های بلندی را در راه اعتلای ایران اسلامی برداریم.

لازم به ذکر است در مرحله اول آثار راه یافته به دبیرخانه با چهار هزار داوری و طبقه بندی آثار به 20 گروه مورد ارزیابی قرار گرفت که 169 اثر به مرحله نهایی راه یافت. در نهایت 50 اثر کاندیدای برگزیده که از این تعداد پنج اثر به عنوان اثر برگزیده و برتر و 22 اثر شایسته تقدیر شدند./1370/ج

ارسال نظرات