۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۶۴۴۵۶۸
درخواست نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل از مردم؛

از سفر به کاشان خودداری کنید

از سفر به کاشان خودداری کنید
ساداتی نژاد از مسافرین نوروزی درخواست کرد از سفر به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به دلیل وضعیت قرمزدر این منطقه خودداری کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: وضعیت شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود به لحاظ شیوع گسترده ویروس کرونا قرمز است.

وی افزود: مردم منطقه کاشان بسیار مهمان نواز هستند، اما استدعا داریم برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، در تعطیلات عید امسال از سفر به این منطقه خودداری کنند.

به گفته وی تمامی هتل‌ها، خانه‌های تاریخی و بوم گردی، اقامتگاه‌ها، مدارس، زائرسراها، بوستان‌ها و حتی مکان‌های تاریخی منطقه کاشان بزرگ تعطیل است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین از تمامی شهروندانی که در سایر شهر‌ها به ویژه ساکن در تهران درخواست کرد این چند روز را نیز تحمل کنند تا بیماری از منطقه و کشور دور شود و سپس برای دیدن اقوام خود به شهر‌ها و روستا‌های منطقه سفر کنند.

ساداتی نژاد در ادامه از مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز درخواست کرد برای قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامتی خود و خانواده، دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته، سفر و خرید و دید و بازدید عید را لغو کرده و تعطیلات عید را در خانه بمانند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات