۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۴۹۴۲۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ادامه یافتن همراهی مردم با مسؤولان بستر کنترل و مهار کرونا است

ادامه یافتن همراهی مردم با مسؤولان بستر کنترل و مهار کرونا است
نماینده ولی فقیه در لرستان به پای کار بودن مردم و همکاری با مسؤولان در خدمت به مردم و مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: ادامه یافتن این روند لازمه کنترل و مهار کرونا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعد از ظهر امروز در رزمایش همدلی و برکت، گفت: مشارکت و همدلی مردم در کنار مسؤولان برای خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت ثبت کرد.

وی از پای کار بودن مسؤولان در زمینه مقابله با ویروس کرونا و همراهی مردم قدردانی کرد و اظهار داشت: رزمایش مواسات و همدلی فرصتی برای حمایت از قشر آسیب دیده و محروم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به مشکل بیکاری مردم و جوانان لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در این زمینه چاره اندیشی کنند و از ظرفیت ها بهره مند شوند.

وی از مردم به عنوان پاسدار انقلاب یاد کرد و گفت: وجود ظرفیت ها و منابع طبیعی و ظرفیت هایی همچون استعداد و توانایی جوانان فرصتی برای رفع مشکل بیکاری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امید است با مدیریت، برنامه ریزی و چاره اندیشی مسؤولان مشکل بیکاری جوانان رفع شود و شاهد رشد و تعالی استان در زمینه های اشتغال و اقتصاد باشیم.

وی تأکید کرد: با حرکت به سمت تولید و تحقق شعار سال، اقتصاد جامعه شکوفا خواهد شد و زمینه اشتغال جوانان فراهم می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات