۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۷۰۱۸۶۳
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

مدارس علمیه لرستان میزبان برگزاری طرح تربیت نسل قرآنی هستند

مدارس علمیه لرستان میزبان برگزاری طرح تربیت نسل قرآنی هستند
لرستان- عزیزی از برگزاری طرح تربیت نسل قرآنی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این برنامه قرآنی به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با گرامیداشت دهه فجر ابیان داشت: یکی از برنامه های محوری در این ایام اجرای طرح تربیت نسل قرآنی است که در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: هدف از برگزاری این طرح قرآنی ارتقا دانش طلاب مادر است که به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است.

وی به برگزاری طرح فجر قرآنی اشاره و بیان کرد: این طرح نیز محوریت حفظ قرآن کریم ویژه طلاب خواهر در حال برگزاری است.

عزیزی یادآور شد: محافل انس با قرآن، مسابقات صحیفه سجادیه و حفظ کلمات قصار نهج‌البلاغه، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب صعود چهل ساله، یادواره شهدای روحانی و جلسات اخلاق از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت دهه فجر در مدارس علمیه برگزار می شود.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست هایی با محوریت سبک زندگی اسلامی و همایش مجازی طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود نیز در این ایام در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در این ایام به صورت حضوری و مجازی گفت: هدف تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب بین نسل نو است./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات