۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۱۷۴۸۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هنر ابزاری اثرگذار در انتقال پیام انقلاب است

هنر ابزاری اثرگذار در انتقال پیام انقلاب است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به اهمیت و نقش هنر در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: هنر ابزار اثرگذار در انتقال پیام انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا، ظهر امروز در دیدار و نشست صمیمی با هنرمندان استان لرستان گفت: ایران اسلامی که در طول تاریخی سرفراز باقی مانده است در سایه نسلی شجاع، مومن، مقاوم و مستحکم در طول تاریخی تمامیت و هویت خود را حفظ کرده است و تاریخی ایران اسلامی از طریق هنر به ما رسیده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به آثار ادبی و هنری کهن ایران افزود: پیام باقی مانده از ایران به واسطه هنر است و جمهوری اسلامی نیز این پیام را محفوظ نگه داشته است و هشت سال دفاع مقدس نیز در قالب هنر تدوین شده است.

وی ادامه داد: کانون ادب در سطح کشور و استان نامی آشنا است و خانواده ها به آن اعتماد دارند و باید از این اعتماد خانواده ها نهایت بهره برداری و استفاده را کرد و این سرمایه ارزشمندی است که اندک اندک حاصل شده است.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر لزوم همکاری جهت حفظ این اعتماد گفت:افرادی که پیدا و پنهان و نام آشنا از کانون ادب تربیت شدند سرمایه های این کانون هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به آمادگی نوسازی مدارس کشور برای بازسازی کانون ادب خرم آباد افزود: باید در مسیری حرکت کنیم که ما را به سرانجام برساند و اگر در مصوبات سفر قرار می گرفت قابل پیگیری بود و باید در سفر دوم ریاست جمهوری به استان جزو مصوبات سفر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: کانون ادب نامی آشنا است و نیازمند اعتبارات ملی است و اعتبارات قطره چکانی استان مشکل کانون ادب را حل نمی کند و رایزنی های لازم در این راستان باید پیگیری شود.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: باید کانون ادب مسیری را طی کند که مصوبات ملی و استانی را طی کند و در بودجه ای از اعتبارات استانی دیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به مسایل استخدامی استان گفت: موسسه ای یا خودش باید کد استخدامی داشته باشد و یا در زیر مجموعه دستگاهی دیده شود و این موضوع اگر در سطح کلان کشور دیده شود کار دشواری است.

وی عنوان کرد: افرادی که در این کانون فعالیت می کنند باید در آزمون های استخدامی دیگر دستگاه ها استفاده کنندو مشکلات کانون ادب در مسیرهای درست پیگیری شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات