۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۳۷۱۵۲
نماینده ولی فقیه در کاشان عنوان کرد؛

نفاق، نتیجه افکار انحرافی و التقاطی

نفاق، نتیجه افکار انحرافی و التقاطی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی منافقین را نتیجه افکار انحرافی و التقاطی دانست و گفت: اگر اسلام از منبع اصلی آن دریافت نشود، افکار انحرافی جایگزین آن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، گفت: منافقین نتیجه افکار انحرافی و التقاطی هستند.

وی افزود: اگر اسلام از منبع اصلی آن دریافت نشود افکار انحرافی و التقاطی جایگزین منبع اصلی خواهد شد و در نهایت انسان را به انحراف خواهد کشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی داستان منافقین را عبرت آمور دانست و گفت: برخی از منافقین حتی قبل از انقلاب زندانی رژیم طاغوت نیز بودند اما به دلیل افکار ناصحیح و التقاطی که اسلام را از منبع اصلی نگرفته بودند منحرف شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به تأکید امامین انقلاب به مطالعه آثار و کتب شهید مطهری و آیت الله مصباح برای گرفتن اسلام از سرچشمه زلال آن، اظهار داشت: افکار انحرافی و التقاطی سرنوشت انسان را به انحراف می‌کشاند.

وی افزود: منافقین کوردل مدعیان حمایت از مردم ۳۰ خرداد سال ۶۰ دقیقا ۶ روز قبل از ترور رهبر معظم انقلاب به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام جنگ مسلحانه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه درکارنامه منافقین ۱۷ هزار شهید ترور است، گفت: منافقین به عنوان ستون پنجم صدام اطلاعات مراکز نظامی ایران را در اختیارصدام قرارمی دادند و بعد از جنگ نیز از منافقین بر علیه مردم عراق استفاده کرد.

وی افزود: منافقین که زمانی در اردوگاه اشرف یک و دو و در ادامه سه هزار نفر از آن‌ها به اردوگاه اشرف سه در آلبانی منتقل شدند، در جنگ رسانه‌ای بی وقفه و شبانه روزی خود علیه نظام ایران به دنبال پرشمار نشان دادن منافقان بودند و در آخرین مرحله نیز در اغتشاشات سال گذشته با شعار زن، زندگی و آزادی برعلیه نظام اقدام کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره کاهش ۴۹ درصد اخبار دروغین منافقین بر علیه نظام اسلامی ایران بعد از دستگیری منافقان توسط البانی یادآور شد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مهمترین دلیل برخورد دولت آلبانی با منافقین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کاهش حمایت کننده مالی برخی از کشور از منافقین، تعامل کشور‌های حامی اغتشاگران با جمهوری اسلامی به دلیل اقتدار جمهوری اسلامی ایران است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات