۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۴۵۳۷
امام جمعه موقت اهواز:

نقش ارزنده‌ عشایر را در پیروزی انقلاب نمی‌توان نادیده گرفت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز گفت:عشایر یکی از عمودهای خیمه ولایت فقیه و پشتیبانی انقلاب اسلامی هستند.
اعلام حمايت عشاير خوزستان از جمهوري اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در مراسم اعلام حمایت عشایر خوزستان از انقلاب اسلامی، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: عشایر بنا به فرموده امام خمینی(ره) ذخایر انقلاب‌ و پشتیبان همیشگی این نظام و مسؤولان آن بوده‌اند.

وی با بیان این‌که عشایر یکی از عمودهای خیمه ولایت فقیه هستند، پایه‌های انقلاب اسلامی را در خوزستان بسیار مستحکم و ریشه‌دار عنوان کرد و افزود: وجود عشایر که ذخیره الهی برای این انقلاب و نظام هستند دلیل این امر می باشد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: عشایر از ابتدای انقلاب تاکنون نشان دادند که اگر دشمن قصد حمله به این نظام را داشته باشد، نه تنها به او اجازه نداده بلکه با تمام وجود در مقابل دشمن ایستاده اند.

حجت الاسلام حاجتی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تکیه به شما ذخایر انقلاب، علیه استکبار به پا خواست و امروز به برکت مقاومت و پشتیبانی شما، انقلاب از موج‌های توفنده دشمنان عبور و آنان رو سیاه کرده است.

وی به پیشرفت‌های چشمگیر کشور ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و ابراز داشت: ‌با گذشت سی و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با مقاومت شما مردم شریف، دشمنان همچنان در مقابل اقتدار ملت و کشور ایران سرافکنده و ناکام مانده اند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان اظهارداشت: اگر امروز کشور اسلامی ایران در جهان سربلند بوده و در مقابل دشمنان ایستاده است، به برکت شما عشایر است./945/پ202/س

ارسال نظرات