۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۴۹۸۵۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در لرستان به میزبانی بیش از ۸۰ مسجد

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در لرستان به میزبانی بیش از ۸۰ مسجد
حجت الاسلام قدرتی از برگزاری مراسم اعتکاف در بیش از ۸۰ مسجد در استان خبر داد و گفت: ثبت نام معتکفان در مساجد آغاز شده و تا چند روز آینده ادامه دارد.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اظهارداشت: مراسم اعتکاف امسال در بیش از 80 مسجد در سراسر استان لرستان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: شهرستان خرم آباد با 17 مسجد بیشترین تعداد مساجد و شهرستان پلدختر با 2 مسجد کمترین تعداد مساجد در میزبانی از معتکفین را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مراسم معنوی می توانند مساجد استان مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

حجت الاسلام قدرتی یادآور شد: اعتکاف دانش آموزی در خرم آباد در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ناصر خسرو ویژه دختران و مسجد امام سجاد(ع) ویژه پسران برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: اعتکاف دانشجویی در مساجد دانشگاه آزاد و لرستان برگزار می شود و مسجد امام حسن عسگری(ع)، مسجد سیدالشهدا(ع)، بلال حبشی، مسجد النبی، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در شصت متری، مسجد امام هادی(ع)، مسجد ولایت، مسجد امام علی(ع) در جهاد گران، مسجد ابطحی ویژه اعتکاف بانوان اعلام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: مساجد کمالیه، مدنی و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دره گرم نیز میزبان آقایان معتکف در استان هستند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات