۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۹۷۱۴۲
استاندار گلستان:

اندیشه ناب امام راحل محور حرکت های آزدی خواهانه مردم جهان است

خبرگزاری رسا ـ استاندار گلستان با اشاره به این که امروز اندیشه ناب امام راحل محور حرکت های آزدی خواهانه مردم جهان است، گفت: آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی فرار تر رفته است.
استاندار گلستان
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، جواد قناعت، استاندار گلستان، در دومین روز از برنامه های ایام الله دهه فجر در تالارفخرالدین اسعد گرگانی مرکز استان، با اشاره به این که جنس این انقلاب با انقلاب های دیگر فرق می کند افزود: جنس این انقلاب فرهنگی است و تنها فرهنگ است که مرز نمی شناسد و از همه مرزها عبور می کند و در دل انسان های آزاده رسوخ می کند.

استاندار گلستان گفت: به خواست الهی و تلاش های خالصانه امام راحل، انقلاب اسلامی ایران امروز فرا زمانی و مکانی شده است و همه انسان هایی که فطرت پاک دارند می توانند از انقلاب ما الگو بگیرند.

وی افزود: شعارهایی که امروز از مصر و تونس می شنویم به شعارهای انقلابی ما بسیار شباهت دارد و این همان صدور انقلاب است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته اند.

قناعت اظهارداشت: برای آن که راه نهضت امام راحل ادامه یابد سه مأموریت مهم در پیش روی ما قرار دارد که اولین وظیفه آرمانخواهی و عقب نشینی نکردن از اصول ارزش های اسلامی و ترقی ولایت فقیه است.

استاندار گلستان همچنین خودباوری و امید به آینده درخشان را از دیگر ماموریت های راه امام(ره) دانست و افزود: این حسن در بین جوانان ما وجود دارد ولی در بین برخی از اندیشمندان و رجال بزرگ ما نیست.

وی با بیان این که انقلاب ما سه مرحله مهم را پشت سرگذاشته است تصریح کرد: انقلاب اول پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57، انقلاب دوم تسخیر لانه جاسوسی در13 آبان و سوم هم حماسه بی نظیر نه دی سال گذشته است.

استاندار گلستان با اشاره به جریان فتنه سال 88 افزود: بصیرت و آگاهی مردم همه توطئه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی و مردم را برای مقابله با توطئه های دشمنان آبدیده تر کرده است./950/پ202/ص
ارسال نظرات