۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۹۷۳۹۱
استاندار گلستان:

سیره عملی امام راحل در شخصیت رهبر معظم انقلاب تجلی یافته است

خبرگزاری رسا ـ استاندار گلستان گفت: عده ای خودشان را خط امامی می دانند ولی تابع ولایت فقیه نیستند در حالی که ساده زیستی امام، استکبارستیزی و سیره امام راحل تنها در مقام معظم رهبری تجلی یافته است.
استاندار گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، جواد قناعت، استاندار گلستان، امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر شهرستان گمیشان افزود: راه سعادت و نجات کشور راه امام راحل، شهدا و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ملت ولایت مدار ایران اسلامی تاکنون طی کرده اند.

وی با اشاره به این که فلسفه اصلی انقلاب ما این است که امام راحل بر قلب های مردم حکومت می‌کرد، افزود: نفوذ کلام امام بر قلب های مردم می نشست و مردم هم او را از جنس خود می دانستند و به این تشخیصشان اعتقاد داشتند.

قناعت خاطرنشان کرد: این عشق و علاقه امام و مردم به یکدیگر نیروی عظیمی را ایجاد کرد که سبب سرنگونی حکومت ستم شاهی شد.

استاندار گلستان گفت: در نگاه دشمن جدی ترین و خطرناک‌ترین سلاح نرم جمهوری اسلامی در مقابل تهاجم آنان توجه و تمسک به مقام ولایت فقیه و گوش به فرمان ایشان دادن است.

وی خاطرنشان کرد: ناظرین جهانی در این 32 سال متعجب بودند که نهال انقلاب چگونه قدرتمند شده و سربه فلک کشیده است.

قناعت خاطرنشان کرد: عده‌ای خودشان را خط امامی می‌دانند؛ اما تابع ولایت فقیه نیستند در حالی که ساده زیستی امام، استکبارستیزی و سیره امام راحل تنها در شخصیت مقام معظم رهبری تجلی یافته است.

استاندار گلستان بیان داشت: باید همه در هر جایگاه و گروهی که هستند گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب باشند و اگر این جایگاه محفوظ بماند انقلاب نیز می تواند جایگاه خود را در جهان حفظ کند.

نماینده عالی دولت در گلستان همچنین به تحولات اخیر خاورمیانه و خیزش های مردمی در کشورهای مصر و تونس اشاره کرد و گفت: این حرکت ها به تأسی از مردم انقلابی ایران اسلامی آغاز شده و در آینده ای نزدیک همه دنیا را فرا  خواهد گرفت.

وی با تأکید براین که آمریکا و کشورهای غربی باید دست از دخالت در امور کشورها بردارند، ادامه داد: امروز ملت های بیدار اسلامی خواهان برپایی حکومتی مستقل و اسلامی هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات