۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۰۲۶۵۳
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

فعالیت ۳۰۰ طلبه خواهر در امداد رسانی به مناطق سیل زده

فعالیت ۳۰۰ طلبه خواهر در امداد رسانی به مناطق سیل زده
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: ۳۰۰ نفر از طلبه‌های خواهر در خدمت رسانی و کمک به مردم سیل زده در پایگاه‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، شب گذشته در جلسه ستاد حوادث غیر مترقبه نهادهای حوزه های علمیه گفت: در جریان سیل اخیر مشکلی برای مدارس علمیه خواهران به وجود نیامد ولی منازل برخی طلاب آسیب دیده است.

وی با اشاره به قطع راه های ارتباطی در شهرستان ها و سختی امداد رسانی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط بحرانی پس از وقوع سیل فعالیت های مؤثری در امداد رسانی ها با همکاری حوزه علمیه خواهران و برادران انجام شد.

حجت الاسلام موسوی از امداد رسانی 300 طلبه خواهر در جریان سیل و کمک به مردم خبر داد و گفت: این طلاب در مقرهای مختلف هلال احمر و در عرصه خدمت رسانی فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه 60 نفر از طلاب خواهر در جریان سیل اخیر به ویژه در شهرستان پلدختر آسیب دیدند، گفت: حجم خرابی ها و خسارات به حدی بود که هنوز نتوانستیم به شکل خاص به طلاب رسیدگی کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: طلبه ها مشکلات مردم را بر خود ترجیح دادند و به دنبال رفع مشکلات آنها بودند.

تحصیل یک هزار و 300 طلبه خواهر در لرستان

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه خواهران در لرستان افزود: یک هزار و 300 طلبه خواهر در مدارس علمیه استان در حال تحصیل هستند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات