۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۵۹۱۱۷۵
آیت الله عاملی:

دشمنان به دنبال تحریف حقایق انقلاب اسلامی هستند

دشمنان به دنبال تحریف حقایق انقلاب اسلامی هستند
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی سبب شده تا دشمنان نظام با تحریف حقایق مانع روشنگری و ابهام‌زدایی از افکار عمومی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه اردبیل با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون منافع مستکبران در منطقه را به خطر انداخته است، اظهار داشت: در شرایطی شاهد خروج آمریکا از سوریه هستیم که غرب در براندازی دولت قانونی بشار اسد شکست مفتضحانه‌ای متحمل شده است.

وی با اشاره به این‌که جبهه مقاومت اسلامی تهدیدی جدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای این جنایتکار بزرگ تاریخ بشریت شناخته می‌شود، افزود: بدیهی است که آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایران الگوی دیگر ملت‌های آزادی‌خواه جهان قرار گیرد، چراکه رمز رهایی از یوغ مستکبران است.

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که شکست اشغالگران عراق، سوریه، یمن، فلسطین و دیگر ممالک اسلامی نویدبخش پیروزی نهایی امت اسلام بر ظالمان است، تصریح کرد: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب هر روز شاهد عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

آیت الله عاملی در بخش دیگری از سخنان خود رسالت حوزه و روحانیت را حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: این انقلاب با مجاهدت علما و نقش‌آفرینی حوزه های علمیه به پیروزی رسیده است؛ حفظ این نظام ولایی نیز تنها با حضور در صحنه طلاب و روحانیان ممکن است.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که خودباوری و تکیه بر توان داخلی مهمترین دستاورده انقلاب اسلامی بوده است، افزود:‌ این دستاوردها سبب شده تا دشمنان نظام با تحریف حقایق مانع روشنگری و ابهام‌زدایی از افکار عمومی شوند.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور به اقتدار و استقلال در عرصه‌های مختلف رسیده و مسیر اعتلا را سپری می‌کند؛ توان نظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در منطقه و سطح بین‌المللی بی‌نظیر است، که اگر این‌گونه نبود آمریکا در تجاوز نظامی لحظه ای درنگ نمی کرد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات