۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۹۰۹۷۸

عیادت امام جمعه تبریز از پدر شهید پیشنماز

عیادت امام جمعه تبریز از پدر شهید پیشنماز
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با همراهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از پدر شهید جواد پیشنماز محدث عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر امروز در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در منزل خانواده شهیدان پیشنماز محدث حضور یافت و از پدر شهید جواد محدث عیادت کرد.

وی در سخنانی با بیان این‌که امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جانفشانی شهدای گرانقدر است، خاطرنشان کرد: پدران و مادران شهدا نماد عزت و اقتدار ملت ایران هستند، یکی از وظاف ذاتی بنیاد شهید تکریم این بزرگواران است تا آیندگان بدانند که آنان از فرزند خود برای استقلال و آزادی میهن گذشتند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که شهید پیشنماز محدث فرزند برومند آذربایجان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، افزود: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور جاری است، توطئه های دشمنان راه به جایی نخواهند برد، البته جوانان مدافع حرم نیز ادامه دهنده شهدای دفاع مقدس هستند.

بنابر این گزارش، حاج حمید پیشنماز محدث پدر شهید جواد پیشنماز محدث به دلیل کهولت سن در بستر بیماری است. شهید جواد پیشنماز محدث در ادامه عملیات والفجر هشت در منطقه فاو کارخانه نمک و در سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

همچنین ۴ عضو دیگر این خانواده هم در حمله جنگنده های عراقی به تبریز و بمباران نقاط مختلف این شهر به شهادت رسیده اند. سه فرزند و همسر حاج رحیم پیشنماز محدث برادر شهید جواد پیشنماز محدث در این بمباران به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات