۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۹۱۳۰۱
به مناسبت سالروز حماسه 9 دی؛

برگزاری ویژه برنامه "در سایه سار بصیرت"در فرهنگ سرای بهاران

برگزاری ویژه برنامه
مدیرفرهنگی هنری منطقه 17، از برگزاری ویژه برنامه"در سایه سار بصیرت"در روز شنبه 8 دی ماه در فرهنگ سرای بهاران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا، محمد سعادت مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و رییس فرهنگ سرای بهاران با اعلام این مطلب افزود: ویژه برنامه"در سایه سار بصیرت"به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و با حضور خانواده معظم شهدا و چهره‌های برجسته فرهنگی- مذهبی شهر تهران در مرکز همایش‌های بهاران برگزار می‌شود.

وی گفت: ملّت ایران در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظّم رهبری حماسه‌ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند. نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن و غیرتمند ایران در این حماسه باشکوه، چنان تجلی یافت که به فرموده مقام معظّم رهبری: «اگر صد‌ها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است. حماسه‌ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده‌ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود، اما در این روز حماسی یک بار دیگر امّت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند.»

در ادامه خاطر نشان کردند: در این برنامه سردار رمضان شریف سخنگو و مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سخنرانی خواهند داشت.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ همچنین گفت: شعر خوانی احمد بابایی شاعر جوان آئینی، پخش نیم مستندزخم تازه، ترانه سرایی حماسی حامد جلیلی، پخش کلیپ، اجرای گروه سرود نسیم رحمت و تجلیل از خانواده شهید والامقام امیرحسام ذوالعلی (از شهدای فتنه سال ۸۸) از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

ویژه برنامه "در سایه سار بصیرت" به همت فرهنگ سرای بهاران و با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات بنیاد شهید، شهرداری منطقه، سپاه ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر (ع)، اداره آموزش و پرورش منطقه، اداره تبلیغات اسلامی جنوب غرب تهران، حوزه علمیه ابوطالب (ع)، مجتمع فرهنگی شهدای ابوذر و نهاد‌های فرهنگی منطقه برگزار می‌شود.

سعادت گفت: این ویژه برنامه در راستای حمایت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، تحکیم ارزش‌های مقام معظم رهبری و همچنین گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار می‌شود.

از علاقه‌مندان دعوت می‌شود در زمان یاد شده به نشانی میدان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران، مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران مراجعه کنند؛ و یا برای آگاهی بیشتر با شماره ۶۶۳۰۴۱۷۱ تماس بگیرند. /۹۶۹/۱۰۱/م

منبع: روابط عمومی فرهنگسرای بهاران
ارسال نظرات