۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۹۱۴۰۳
از سوی نماینده ولی فقیه در مازندران؛

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در ساری برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در ساری برگزار شد
مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی از سوی نماینده ولی فقیه در مازندران در مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و جمعی از علما، روحانیان و مسؤولان رشد استان در مدرسه علمیه امام علی (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در این مراسم از آیت الله شاهرودی به عنوان فقیهی انقلابی و یک شخصیت نظریه پرداز در عصر حاضر یاد کرد و گفت: فقدان این شخصیت برجسته و انقلابی به طور حتم ثلمه‌ای بزرگ برای نظام و حوزه است.

وی با بیان این که آنچه سبب ماندگاری نام آیت الله شاهرودی در دل‌ها و ذهن‌ها می‌شود ولایتمداری ایشان بود، افزود: این فقیه با بصیرت تابع محض ولایت بود و هیچ گاه در این مسیر از خود سستی نشان نداد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در اطاعت از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری ممتاز بود، خاطرنشان کرد: همه عمر این عالم وارسته در جهت اعتلای اسلام و انقلاب خلاصه شد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که آیت الله هاشمی شاهرودی مشاوری امین و ممتاز برای مقام معظم رهبری بود، بیان داشت: این فقیه با بصیرت و انقلابی در دوران عمر با برکت خود همراه پشتیبانی اثرگذار برای انقلاب و رهبری بود.

حجت الاسلام قلی پور در ادامه سخنان خود به آثار و تألیفات ماندگار آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد و گفت: آثار باقیمانده از این فقیه مجاهد نام ایشان را تا همیشه زنده نگه می‌دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله هاشمی شاهرودی در هر جایگاهی منشأ خیر و برکات زیادی برای انقلاب و نظام اسلامی بود، افزود: خدمات ارزنده ایشان فراموش شدنی نیست و همواره ماندگار خواهد ماند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که آیت الله شاهرودی انسان متواضع، فروتن، مثبت اندیش و همیشه متبسم و صاحب حلم انقلابی بود، بیان داشت: این عالم ربانی در عرصه علمی یکی از فقهای به نام و صاحب اثر در حوزه محسوب می‌شد./950/پ310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات