۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۹۱۷۱۵
مدیر حوزه علمیه مازندران:

حماسه 9 دی تجلی ایمان و اعتقاد ملت ایران به ولایت بود

حماسه 9 دی تجلی ایمان و اعتقاد ملت ایران به ولایت بود
مدیر حوزه علمیه مازندران، حماسه نهم دی را تجلی اعتقاد و ایمان ملت بزرگ ایران به ولایت و رهبری دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در ساری، این حماسه را یادآور حرکت میلیونی ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد.

وی با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸ پاسخ کوبنده‌ای به فتنه گران داخلی و خارجی دادند، افزود: فتنه گران به بهانه تقلب در انتخابات همه تلاش خود را به کار گرفتند تا اهداف شوم خود را در کشور عملیاتی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که حماسه نهم دی به یقین پیوند امت با ولایت بود، خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان بار دیگر جلوتر از خواص و نخبگان جامعه در صحنه دفاع از انقلاب حاضر شدند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که این مردم در چهار دهه اخیر نیز همواره بصیرت و ولایت مداری خود را در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف ثابت کردند، افزود: حماسه نهم دی سال ۸۸ نیز تجلی وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که این حماسه عظیم و مردمی متعلق به آحاد ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: حضور حماسی هر ساله مردم در بزرگداشت این حرکت عظیم نشان دهنده از ماندگاری این رویداد بزرگ ملی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که فتنه گران در جریان حوادث سال ۸۸ همه توان داخلی و خارجی خود را به کار گرفتند تا اهداف و نقشه‌های خود را در کشور تحقق بخشند، بیان داشت: هوشیاری و بصیرت بالای ملت بزرگ ایران مانع از تحقق این توطئه خطرناک دشمن شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران به نقش مؤثر و اثرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت جریان فتنه و خاموش کردن آتش فتنه در داخل کشور اشاره کرد و گفت: رهبری با رهنمود‌های حکیمانه و مدیریت عالمانه خود در جریان فتنه ۸۸ آرامش را به کشور بازگرداندند.

استاد حوزه علمیه با بیان این که دشمن در جریان فتنه ۸۸، اصل انقلاب و ولایت را هدف گرفته بود، خاطرنشان کرد: حماسه آفرینی ملت ایران در نهم دی بساط فتنه و آشوب را در کشور جمع کرد و موجب سربلندی و پیروزی ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی شد./950/پ310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات