۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۹۲۲۴۳
حجت الاسلام شکریان مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای انحراف مردم از مسیر انقلاب با تزریق ناامیدی در کشور

تلاش دشمن برای انحراف مردم از مسیر انقلاب با تزریق ناامیدی در کشور
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دشمن در آستانه دهه چهارم انقلاب با تزریق ناامیدی و یأس در کشور به دنبال انحراف مردم از مسیر آرمان های نظام است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در هشتمین گردهمایی مدیران و رؤسای تبلیغات اسلامی استان گفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ثمره ولایتمداری، فهم دینی و بصیرت انقلابی مردم غیور ایران اسلامی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به تلاش دشمن در طراحی پروژه یأس و ناامیدی در کشور، همزمان با آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هدف دشمن انحراف ملت ایران از مسیر انقلاب و آرمان های حیاتبخش نظام اسلامی است.
 
وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی و دینی در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه موظف هستیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تعالی و توسعه این کشور تلاش کنیم و ایستادگی وپایداری رمز پیروزی‌های جمهوری اسلامی در این چهل سال است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره چهل سال ایستادگی و مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر همه توطئه‌ها و فشار‌های اقتصادی مستکبران و ظالمان، افزود: چهل سالگی انقلاب اسلامی، ثمره فهم دینی و بصیرت انقلابی مردم ایران اسلامی است و امروز هم امت بصیر ایران اسلامی پای این انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به جانفشانی‌های مردم غیور ایران اسلامی در چهار دهه اخیر اشاره کرد و بیان داشت: بصیرت ملت غیور ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، حضور جوانان و رزمندگان ایران اسلامی در غالب مدافعین حریم ریشه در باور‌ها و اتقادات دینی و اسلامی این امت قهرمان دارد.
 
حجت الاسلام شکریان چهل سال دست رد جمهوری اسلامی به نظام سلطه، استعمارگران و مستکبران عالم را یادآور شد و تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورا و قیام کربلا و با رهبری داعیانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به عنوان الگوی استکبار ستیزی و مقاومت در منطقه و جهان معرفی شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین به نفوذ منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت همه جانبه نظام اسلامی و رهایی از بند وابستگی جبهه استکبار موجب افتخار است و باید این مسأله به عنوان یک الگوی برجسته در جهان معرفی شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه گفت: برخی ملت‌های مظلوم و مسلمان منطقه با تأسی از فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی نظام سلطه را به چالش جدی روبرو کرده اند که نمونه آن را در جنگ عراق، سوریه و یمن به وضوح می‌بینیم./950/پ310/ب1
ارسال نظرات