۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۹۲۸۷۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

استقلال و آزادی هدیه انقلاب اسلامی به ملت ایران بود

استقلال و آزادی هدیه انقلاب اسلامی به ملت ایران بود
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: امام خمینی (ره) با پیروزی نهضت انقلاب، استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در نشست بصیرتی که با موضوع چهل سالگی انقلاب برگزار شد، انقلاب اسلامی را ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت علمای دین دانست و گفت: این نهضت عظیم با حضور و همراهی ملت ایران به پیروزی نهایی رسید.

وی با بیان این که برای برقراری حکومت اسلامی خون‌های پاک بسیاری به زمین ریخته شده است، افزود: این انقلاب محصول خون‌های پاک شهدایی است که خالصانه و عاشقانه در دفاع از انقلاب و نظام به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که پس از پیروزی نهضت انقلاب حفظ آن از اهمیت دو چندانی برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل در مسیر حفظ انقلاب و آرمان‌های نظام جان فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیاری صورت گرفته است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که نهضت انقلاب اسلامی یک حرکت عادی از سوی ملت ایران نبود، تصریح کرد: این انقلاب برخاسته از اراده قلبی و همت والای ملت بزرگ ایران بود که در طول سال‌ها تلاش و مجاهدت در سال ۵۷ به وقوع پیوست.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با اشاره به این که هیچ یک از تحلیل گران غربی وقوع چنین انقلاب عظیمی را در سال ۵۷ احتمال نمی‌دادند، خاطرنشان کرد: اما رهبری‌های امام راحل و اراده و خواست ملت بزرگ ایران همه نقشه‌ها و تحلیل‌های سیاست مداران بزرگ جهان را نیز غافل گیر کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم سابق خود را در اوج قدرت می‌دید و فکر نمی‌کرد این گونه با خشم و انزجار ملت بزرگ ایران مواجه شود، تصریح کرد: ملت ایران که از ظلم و ستم ناشی از رفتار رژیم به ستوه آمده بودند با لبیک به
ندای امام راحل به صحنه آمدند و برای همیشه رژیم پهلوی را به زباله دان تاریخ هدایت کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دستان پلید آمریکایی‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی از دخالت در امور ایران اسلامی و منابع آن کوتاه شد، بیان داشت: امام خمینی (ره) با پیروزی نهضت انقلاب، استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ملت بزرگ ایران برای حفظ این استقلال و آزادی هزینه‌های زیادی را پرداخت کردند، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهمی که امروز آمریکایی‌ها از ایران اسلامی عصبانی است همین مستقل شدن ملت ایران است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی‌ها می‌خواستند سلطه و نفوذ خود را همچنان در ایران اسلامی نگه دارند، بیان داشت: اما پیروزی انقلاب اسلامی پایانی بر چندین دهه دخالت و تاراج منابع ملت ایران از سوی آمریکایی‌ها بود./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات