۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۵۹۷۶۴۸
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه:

جوشش خون شهدای 29 بهمن فرو نخواهد نشست

جوشش خون شهدای 29 بهمن فرو نخواهد نشست
سردار نقدی با تأکید بر این‌که جوشش خون شهدای 29 بهمن فرو نخواهد نشست، گفت: خون شهدای ۲۹ بهمن تبریز در رگ‌های ۲۷ شهید تروریستی اخیر و جوانان فلسطینی می‌جوشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران امروز در مراسم گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن تبریز که در تیمچه مظفریه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: قیام ۲۹ بهمن تبریز برای همیشه جاودان مانده است و امروز خون شهدای آن حادثه مهم تاریخ آذربایجان در رگ‌های مردم ایران می‌جوشد.

وی با بیان این‌که خون شهدای ۲۹ بهمن تبریز در رگ‌های ۲۷ شهید تروریستی اخیر و جوانان فلسطینی می‌جوشد، خاطرنشان کرد: خون شهدای ۲۹ بهمن در رگ جوانان نیجریه‌ای و در خیابان‌های پاریس می‌جوشد، امسال ملت ایران در ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده به دشمنی دادند که نشان از جوشش خون قیام 29 بهمن مردم تبریز است.

سردار نقدی با اشاره به این‌که جوشش خون شهدای 29 بهمن فرو نخواهد نشست، تصریح کرد: با نگاهی به تاریخ می‌توان گفت که آمریکا در ۲۲ بهمن سال ۵۶ در چه جایگاهی بود و الان در چه جایگاهی است؛ آمریکا در آن دوران هزار میلیارد دلار ذخایر داشت ولی الان ۲۲ هزار میلیارد دلار بدهی و کسری بودجه دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ادامه داد: امروز نیز آمریکایی‌ها نیز تلاش دارند؛ با فریب و نیرنگ سعی دارند تا مردم ایران را فریب دهند؛ اگر روزی سرنگونی لانه جاسوسی آمریکا در ایران چالش بود، امروز چالش بر سر رفتن صهیونیست‌ها از فلسطین است، صهیونیست‌ها بار خود را بسته‌اند و رو به خریدن املاک و زمین‌خواری در منطقه پانتاگونیایی جنوب آمریکای لاتین آورده‌اند.

وی ادامه داد: در دورانی که همه قدرت و امکانات و ثروت در دست دشمن و طاغوت بود، ما با دست خالی پیروز شدیم، حتی در دست ما یک نوشتن اعلامیه هم نبود چه برسد به یک رسانه و در مقابل همه ثروت، رسانه، نیروهای نظامی در قبضه طاغوت بودند و ۱۸۰ کشور اعم از امپریالیست و کمونیست حامی شاه بودند.

سردار نقدی با بیان این‌که در جنگ تحمیلی همه کشورها با تجهیز ارتش بعثی سعی بر حمایت از منافقان و دوستداران شاهنشاهی داشتند، افزود: بعثی‌ها  با ۳۰۰ فروند هواپیما و ۲۹۰۰ تانک و  تا دندان مجهز وارد جنگ با ایران بدون امکانات و تجهیزات شدند، اما مردم با فرمول شهدای ۲۹ بهمن و قدرت را فقط از آن خدا دانستن جلو رفتند و از این‌رو همیشه پیروز بودند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به توطئه های جدید دشمنان اظهار داشت: امروز دشمن سعی دارد؛ با مسائل اقتصادی ملت ایران را تحت فشار قرار دهد، اما اگر در همه میدان‌هایی که در مقابل دشمن قرار گرفته و توانستیم با دست خالی پیروز شویم؛ در میدان اقتصاد نیز پیروز خواهیم بود./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات