۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۹۷۸۱۳
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

تشکیل مجمع عمومی خیران حوزه علمیه خواهران ضروری است

تشکیل مجمع عمومی خیران حوزه علمیه خواهران ضروری است
حجت الاسلام رحمانی تشکیل مجمع عمومی خیران حوزه‌های علمیه خواهران استان را ضروری دانست و گفت: باید راهکار‌های جذب امور مالی از سوی خیران بررسی شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران این استان، با تشکر از فعالیت‌های اعضای هیات رییسه این مجمع خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات شدید مالی حوزه‌های علمیه خواهران، استفاده از ظرفیت خیران نقش مهمی در پیشبرد اهداف خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم، تصریح کرد: نباید کمک خیران تنها در امور مالی خلاصه شود؛ در برخی موارد کمک فکری و مشورتی نیز بسیار مفید است.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه دولت دغدغه دین ندارد، گفت: متأسفانه کمک‌های دولت فعلی به حوزه‌های علمیه حداقلی است و با این بودجه‌ها نمی‌توان به آسانی کار کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن باید حداقل‌ها فراهم باشد و با دست خالی نمی‌توان کار کرد، گفت: متأسفانه در طرح‌های عمرانی با مشکل جدی مواجه هستیم؛ باید خیران برای ساماندهی امور عمرانی حوزه‌های علمیه خواهران وارد میدان عمل شوند.

این مقام مسؤول به تکمیل ساختمان اداری مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان با کمک مرکز اشاره کرد و گفت: ان شاءالله به محض آن که خاکبرداری محوطه تکمیل شود و فضاسازی‌های لازم صورت گیرد، این ساختمان افتتاح خواهد شد.

وی تشکیل مجمع عمومی خیران حوزه‌های علمیه خواهران استان را ضروری دانست و ابراز کرد: باید راهکار‌های جذب امور مالی از سوی خیران در این نشست با حضور خود آن‌ها مطرح، بررسی و در نهایت تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

در پایان این نشست مقرر شد برنامه ریزی جامعی برای حضور اعضای هیات رییسه جامعه خیرین در شهرستان‌های استان و نشست با معتمدین این شهرستان‌ها صورت گیرد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات