۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۹۸۰۵۸
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری:

حمایت و صیانت از انقلاب جزء اوجب واجبات است

حمایت و صیانت از انقلاب جزء اوجب واجبات است
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری گفت: امروز که در شرایط جنگ واقعی با دشمن هستیم حمایت و صیانت از انقلاب جزء اوجب واجبات است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری سه شنبه شب در نشست جمعی از طلاب و روحانیان که در این مدرسه برگزار شد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عمل به رهنمود‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری موجب شکوفایی و پویایی نظام در عرصه‌های مختلف خواهد شد.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی در گام نخست خود امروز به یک کشور مقتدر و اثرگذار در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است، افزود: باید در دوم انقلاب افزون بر حفظ دستاورد‌های این سال ها، از همه ظرفیت‌های موجود به منظور برداشتن گام‌های بزرگ‌تر استفاده شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، انقلاب اسلامی را یک انقلاب الهی و بر مبنای ارزش‌های الهی و اخلاقی دانست و خاطرنشان کرد: امروز حفظ و تقویت این ارزش‌ها رمز ماندگاری و اقتدار نظام اسلامی است.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، حفظ ارزش‌های دینی و الهی در جامعه اسلامی یک اصل مهم و غیر قایب تغییر است، بیان داشت: دشمنان انقلاب همه توان خود را به کار گرفتند تا این ارزش‌های دینی و انقلابی در کشورمان تضعیف و کمرنگ شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز حفظ و تقویت انقلاب و آرمان‌های نظام یک تکلیف مهم است، خاطرنشان کرد: روحانیت به عنوان پیشگامان دفاع از انقلاب و نظام اسلامی با عمل به وظیفه و رسالت خود امروز مهم‌ترین پشتیبان انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که در مسیر پیشرفت انقلاب هیچ چیز نمی‌تواند خللی ایجاد کند، بیان داشت: انقلاب اسلامی با وجود همه فشار‌ها و توطئه‌های دشمنان در چهل سال اخیر، امروز به مرحله‌ای از رشد و کمال رسیده که معاندان انقلاب نیز به آن اذعان دارند.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید براین که روحانیت همانند گذشته همان مشی و روش خود را در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دنبال خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این همه دشمنی و عناد با جامعه عظیم روحانیت به دلیل اثرگذاری و نقش آفرینی آن‌ها در طول دوران مختلف انقلاب است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به طور حتم پیشرفت‌های چهل انقلاب اسلامی را مرهون هدایت‌ها و رهنمود‌های رهبری انقلاب هستیم، تصریح کرد: امروز که در شرایط جنگ واقعی با دشمن هستیم حمایت و صیانت از انقلاب جزء اوجب واجبات است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات