۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۰۳۲۳۰
رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه:

اقدامات جهادی طلاب باید مورد حمایت قرار گیرد

اقدامات جهادی طلاب باید مورد حمایت قرار گیرد
رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: اقدامات جهادی طلاب باید مورد حمایت قرار گیرد تا روحیه معنوی کمک رسانی و یاری گری تقویت شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه پیش از ظهر امروز در جلسه در جلسه اعضای ستاد مدیریت بحران شورای هماهنگی نهاد‌های حوزوی خوزستان با بیان اینکه تاکنون طلاب حدود ۸۰۰ میلیون تومان به سیل زده‌های کشور کمک کردند، اظهار داشت: روحیه تعهد به آموزه‌های دینی برای ما بسیار ارزشمند است و در این باره مرکز خدمات، کمک‌های مردمی بسیاری جمع آوری و در اختیار سیل زده‌ها قرار داد.

رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با بیان اینکه مرکز خدمات در بحران‌هایی همچون زلزله و سیل با اعلام شماره حسابی از طلاب تقاضای کمک‌رسانی می‌کند، تصریح کرد: علی رغم در مضیقه بودن و مشکلات معیشتی طلاب، کمک‌های بسیاری صورت گرفته است و باید سپاسگزار چنین طلابی باشیم و در این باره کمک‌های صورت گرفته امانتی در نزد مرکز خدمات است که به سیل زده‌ها خواهد رسید.

این مقام مسؤول با بیان اینکه کمک‌های نقدی با تشکیل ستادی برای سیل‌زدگان هزینه خواهد شد، گفت: اقدامات جهادی طلاب باید مورد حمایت قرار گیرد تا روحیه معنوی کمک رسانی و یاری گری تقویت شود و در عین حال ستاد کمک رسانی به سیل زدگان فرصتی برای تقویت و حمایت از چنین اقداماتی است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با بیان اینکه کمک‌های اهدایی مرکز خدمات باید از سوی روحانیت به سیل زدگان برسد، گفت: تلاش می‌کنیم تا جمعی از طلاب خادم در مناطق سیل زده با رهبر انقلاب دیدار داشته باشند در عین حال خواهان آن هستیم تا طلاب ضرر دیده از حادثه سیل مشخص شوند.

وی گفت: روایات بسیاری درباره کمک به هم نوع داریم و ما روحانیان باید پیش از همه به این روایات عمل کنیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات