۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۰۵۹۰۲
امام جمعه بهشهر:

دروغ و فریبکاری در ذات مقامات غربی است

دروغ و فریبکاری در ذات مقامات غربی است
حجت الاسلام جباری به بدعهدی‌های کشور‌های غربی در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: دروغ و فریبکاری در ذات مقامات غربی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به محرومان و نیازمندان جامعه تأکید کرد.
 
وی با بیان این که متأسفانه امروز مردم فشارهای اقتصادی بسیاری تحمل می کنند، افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان باید نظارت بر بازار به منظور جلوگیری از افزایش قیمت های بی رویه بیشتر شود.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که متأسفانه در سایه بی تدبیری و عدم نظارت برخی مسؤولان شاهد افزایش افسار گسیخته برخی کالاهای ضروری در کشور هستیم، گفت: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان ضروری است نظارت و دقت مسؤولان بر بازار بیشتر شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عدم نظارت دقیق مسؤولان موجب گسترش تحرک دلالان و افراد سودجو در بازار می شود، افزود: مسؤولان باید با مدیریت جهادی و انقلابی کشور را از بحران های اقتصادی دور کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بخش مهمی از مشکلات اقتصادی امروز کشورمان نتیجه عدم مدیریت صحیح مسؤولان است، گفت: متأسفانه ناکارآمدی برخی مدیران در سطح کشور موجب بروز بحران اقتصادی در کشورمان شده است.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که این اوج بی انصافی است که ناکارآمدی برخی مسؤولان و مدیران کشور به پای کل نظام و انقلاب نوشته شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی‌ها امروز تلاش می‌کنند مشکلات را نتیجه ناکارآمدی انقلاب اسلامی بیان کنند.
 
امام جمعه بهشهر با بیان این که انقلاب اسلامی موجب پیشرفت‌های عظیمی در بخش‌های مختلف کشورمان شده است، بیان داشت: امروز تلاش دشمن نادیده گرفتن و تضعیف دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف است.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در ادامه سخنان خود به بدعهدی‌های کشور‌های غربی در برابر ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که دروغ و فریبکاری در ذات مقامات غربی است، گفت: در چهار دهه اخیر کشور‌های غربی همواره یک موضع و رفتار دوگانه‌ای را در برابر ملت ایران در پیش گرفته اند.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز یکی از مهم‌ترین راه‌های برون رفت کشور از مشکلات فعلی عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری است، افزود: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید، مسؤولان تلاش کنند با تقویت رونق داخلی از مشکلات و بحران‌های اقتصادی مردم بکاهند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات