۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۰۸۱۲۱
رمضان شریف خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی روز قدس با شعار «شکست معامله قرن تثبیت آرمان فلسطین»+فیلم

برگزاری راهپیمایی روز قدس با شعار «شکست معامله قرن تثبیت آرمان فلسطین»+فیلم
رمضان شریف گفت: امسال راهپیمایی جهانی قدس در راستای روشنفکری افکار عمومی با شعار «روز جهانی قدس شکست معامله قرن تثبیت آرمان فلسطین» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رمضان شریف رییس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: امام راحل پایه گذار گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: از اقدامات قابل توجه ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس بود؛ از این رو آرمان‌های انقلاب اسلامی و قدس شریف با یکدیگر پیوند عمیق دارد.

رمضان شریف با اشاره به اینکه ملت ایران در طول 40 سال در شرایط سخت سیاسی و آب و هوایی مظلومیت ملت فلسطین را فریاد زدند و جنایات اسرائیل را محکوم کردند، اظهار داشت: دستاوردهای بزرگی را می توان در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و جلوگیری از گسترش جنایات رژیم صهونیستی در روز جهانی قدس و راهپیمایی امت اسلامی جستجو کرد.

رییس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس فرصتی برای بازخوانی مظلومیت مردم فلسطین و جنایات صهیونیستی در افکار عمومی بود، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی برای آنکه بتواند دولت یهودی را تشکیل دهد بیش از 70 سال در اقصی نقاط جهان دست به فساد و جنایت زد که یکی از آنان داعش بود.

وی زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و آگاهی جوامع انسانی از ظلم صهیونیست‌ها و مظلومیت مردم فلسطین را دو دستاورد کلان روز جهانی قدس برشمرد و اظهار داشت: از اهداف مهم صهیونیست‌ها گسترش اسرائیل از نیل تا فرات بود که با مقاومت مردم فلسطین امروز ناچار شده همان مقدار سرزمین اشغالی را با دیوار کشی حفظ کند.

رمضان شریف درخصوص اینکه مردم فلسطین امروز برای مبارزه با اسرائیل مصمم‌تر از سابق هستند به حدی که در مبارزه با رژیم صهیونیستی به جای سنگ از موشک استفاده می کنند، عنوان کرد: امروز مردم فلسطین بدون توجه به حمایت جهان عرب تنها راه نجات را در مبارزه و مقاومت می‌دانند و همین رویکرد مانع اقدامات نظامی صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها شده است.

رییس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، گفت: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در راستای روشنفکری افکار عمومی با شعار «روز جهانی قدس شکست معامله قرن تثبیت آرمان فلسطین» برگزار می‌شود تا به این وسیله مانع دسیسه مثلث شوم آمریکا،‌ آل سعود و اسرائیل شویم آنان درصدد هستند ملت فلسطین با فراموش کردن آرمان بزرگ خود از تشکیل دولت مستقل فلسطینی صرف نظر کنند.

وی ادامه داد: همه گروه‌های فلسطینی به مقابله و مبارزه با معامله قرن برخاستند و انتقال سفارت آمریکا به اسرائیل و معرفی منطقه جولان به عنوان سرزمین رژیم صهیونیستی را غیرقانونی اعلام کردند.

رمضان شریف با اشاره به اینکه امسال روز جهانی قدس باعث افزایش روحیه ملت فلسطین خواهد شد، گفت: ملت مظلوم فلسطین قدرت خود را مرهون حمایت‌های مادی و معنوی جمهوری اسلامی می دانند؛ امروز کوچک‌ترین تحرک و اقدام صهیونیست‌ها با سخت‌ترین واکنش جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی مواجه می شود دیگر آن روزها تمام شد که آنان صبح تصمیم می گرفتند و ظهر در بیروت بودند.

رییس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه امت اسلامی موظف است مردم مظلوم فلسطین را یاری رساند و ماشین جنگی رژیم صهیونیستی را مهار کنند، عنوان کرد: آرامش منطقه در گرو به رسمیت شناختن حق مردم مظلوم فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه امسال در کشور ایران در 950 نقطه شاهد راهپیمایی روز قدس خواهیم بود، تصریح کرد: همچنین در استان تهران این راهپیمایی از مسیرهای ده‌گانه راس ساعت 10 صبح آغاز می شود و تا به میعادگاه نماز جمعه ادامه خواهد داشت و بیش از 4 هزار خبرنگار داخلی و خارجی این رویداد بزرگ را پوشش خبری خواهند داد./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 4

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات