۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۰۸۷۶۶
از سوی فرمانده سپاه ناحیه روح الله؛

برنامه‌های متنوع سپاه روح الله در ۱۴ خرداد تشریح شد

برنامه‌های متنوع سپاه روح الله در ۱۴ خرداد تشریح شد
فرمانده سپاه ناحیه روح الله گفت: به دلیل تقارن سالروز بزرگداشت رحلت امام با ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی از سوی سپاه ناحیه روح الله (ره) تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) امروز در نشست خبری مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در جمع اصحاب رسانه گفت: در راستای بزرگداشت ارتحال امام راحل ناحیه روح‌الله(ره) با همکاری بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی باقرشهر ایستگاه‌های صلواتی و وسیله رفت و برگشت زائران حرم مطهر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی زائران برای شرکت در مراسم معنوی ارتحال امام راحل آغاز شده و اولویت ثبت نام با کسانی است که برای بار اول ثبت نام دارند، عنوان کرد: کمیته‌های مختلف نظیر کمیته گمشدگان، امداد و بهداشت، آمار، کمیته ایمنی تشکیل و توضیحات لازم به آنان داده شده است.

آرزومندی با اشاره به تقارن ماه رمضان با ارتحال امام راحل، اظهار کرد: سال‌های گذشته حضور مردم بیش از آنچه بود که ما تصور می‌کردیم امسال نیز پیش‌بینی شده که ۱۵ هزار نفر در مراسم بزرگداشت شرکت کنند که اولویت با کسانی است که برای نخستین بار ثبت نام دارند.

فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) افزود: به دلیل تقارن سالروز بزرگداشت رحلت امام راحل با ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی توسط سپاه ناحیه روح الله(ره) تدارک دیده شده است، از جمله این برنامه‌ها برپایی سه ایستگاه صلواتی و ۲ مسجد برای پذیرایی از زائران شهرهای همجوار تهران است.

وی بیان کرد:‌ برپایی ایستگاه سلامت مخصوص زائران، ارسال پیام‌های ارزشی به مناسبت ارتحال امام (ره)، برپایی نماز جماعت و تعیین پارکینگ و مسیر ورود زائران از دیگر اقدامات سپاه روح الله (ره) در روز ۱۴ خرداد است./813/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات