۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۰۹۳۳۲
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان:

نیازمند انسجام نیروهای فرهنگی و انقلابی هستیم

نیازمند انسجام نیروهای فرهنگی و انقلابی هستیم
حجت الاسلام دشتکی گفت: در زمینه انسجام بخشی کارهای خوبی صورت گرفته اما برای پاسخ دهی بهتر به نیازهای جامعه نیازمند انسجام بیشتر نیروهای فرهنگی و انقلابی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام علی دشتکی مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان این که دشمن هر لحظه به دنبال ضربه زدن به نظام است اظهار داشت: علیرغم همه دسیسه های دشمن شاهد ناتوانی جبهه باطل در برابر جبهه حق و حقیقت هستیم.

وی به عملکرد خود در سازمان تبلیغات اشاره کرد و گفت: با همکاری گروه های مختلف توانستیم موفق به سازماندهی ۱۲ هزار نفر شبکه تبلیغ استان که پشتوانه عظیمی برای حرکت نظام و انقلاب و جبهه فرهنگی انقلاب است، شویم.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان حمایت از نخبگان و جوانان را از دیگر اولویت های خود برشمرد و گفت: مدیریت محیط تعاملی، اولویت گرایی و کادرسازی از جمله اهداف ما در سال های گذشته در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان بود.

وی تصریح کرد: به کارگیری هنر در تبلیغات و ایجاد شبکه سازی فرهنگی از جمله برنامه هایی بود که با استفاده از ابزار های هنری و تنوع بخشی به تولیدات و پیوست فرهنگی موفق به اجرای آن شدیم.

حجت الاسلام دشتکی به دیگر دستاوردهای تبلیغات اسلامی در دوره مدیریت خود اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول کشوری در حوزه قرآن و حمایت از جوانان از افتخاراتی بود که موفق به دریافت آن شدیم.

وی یادآور شد: موضوع اقتصاد مقاومتی که موضوع روز کشور است تنها دستگاهی که در حوزه گفتمان سازی در کشور موفق بود، تبلیغان استان همدان بود.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر لزوم انسجام بخشی در جبهه فرهنگی بیان داشت: در زمینه انسجام بخشی کارهای خوبی صورت گرفته است اما برای پاسخ دهی بهتر به نیازهای جامعه نیازمند انسجام بیشتر نیروهای فرهنگی و انقلابی هستیم./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات