۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۶۱۰۷۴۸
حجت الاسلام والمسلمین مجد:

اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران نتیجه تبعیت ملت از قرآن و عترت است

اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران نتیجه تبعیت ملت از قرآن و عترت است
استاد حوزه علمیه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نتیجه تبعیت ملت از اسلام واقعی دانست و گفت: امروز این تبعیت رعب و وحشت در دل آمریکا انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجد استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجد جامع غدیر مهدویت را سرلوحه تمام امور دانست و گفت: اسلام توجه به مسأله مهدویت را بسیار ضروری و حیاتی می داند.

وی با بیان اینکه مهدویت دلیل خلقت عالم هستی است، ادامه داد: همه قضایای مهمی که به اراده الهی بر روی زمین پیاده شده و می شود سرنوشت همه آنها در مهدویت مشخص می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجد با تاکید بر اینکه انسان مهدوی در شناخت مسأله مهدویت احساس وظیفه می کند، اظهار داشت: شیعیان متصف به مبدا و منبع اصلی علم هستند از این رو است که آنان برخلاف سایرین به راحتی می توانند مسأله مهدویت را درک کنند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: آن دسته از مسلمانان که قرآن را برای هدایت کافی دانستند خود و دنیا را از علم الهی محروم کردند؛ پیامبر اکرم(ص) فرمودند قرآن و عترت دو یادگار ارزشمند من هستند که مسلمانان با تمسک به آن دو اهل نجات خواهند بود.

وی ابراز کرد: امروز هر جنایتی که آمریکا و‌ اسراییل غاصب علیه اسلام واقعی انجام می دهند به وسیله همین اسلام آمریکایی است که به شدت با مکتب اهل بیت(ع) دشمن است؛ قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از اسلام واقعی است.

حجت الاسلام والمسلمین مجد با بیان اینکه اسلام واقعی را می توان در مکتب اهل بیت(ع) جستجو کرد، گفت: امروز دنیا به قدرت و اقتدار ایران اعتراف می کند، سرچشمه این قدرت تبعیت از قرآن و عترت است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز دشمن در مقابل اقتدار ایران منفعل شده است، باوجود چنین اقتداری متاسفانه می بینیم برخی در داخل با ذلالت دست کمک به سوی دشمن دراز می کنند و این تاسف انگیز و مایه ننگ است.

وی اظهار داشت: مسأله مهدویت انسان را به خدا متصل می کند و این اتصال تنها راه حل نجات بشر از مشکلات است.

حجت الاسلام والمسلمین مجد انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور دانست و گفت: مومن به قدرت الهی متصل است از این رو از هیچ قدرت پوشالی مانند آمریکا نمی ترسد؛ ما باید جامعه را مدام در حالت انقلاب حفظ کنیم./813/پ202/ب1

 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات