۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۱۰۹۸۳
مردادماه جاری صورت می‌گیرد؛

افتتاح رسمی ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

افتتاح رسمی ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام رحمانی گفت: ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان، مردادماه جاری با حضور مسؤولان کشوری و استانی به صورت رسمی افتتاح شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست شورای اداری کارکنان این مدیریت با گرامی داشت یاد و خاطره شهید چمران، حرکت در مسیر شهدا را مهمترین نیاز امروز جامعه بیان کرد و گفت: شهید چمران با عمل و از طریق دل به بالاترین مراتب عرفان رسید و این همان چیزی است که باید در حوزه‌های علمیه مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح غیررسمی ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان اظهار کرد: این ساختمان فعلا به صورت غیر رسمی و با هدف رفع نواقص احتمالی مورد بهره برداری قرار گرفته است تا ان شاءالله در مردادماه جاری با حضور مسؤولان کشوری و استانی به صورت رسمی افتتاح شود.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه این ساختمان در سه طبقه احداث شده است، خاطرنشان کرد: به یقین در آینده در کنار این ساختمان طبق پیش بینی‌های صورت گرفته یک مجتمع بزرگ حوزوی شامل مسجد، مرکز تخصصی معصومیه (س)، مدرسه علمیه سطح عمومی، سالن آمفی تئاتر و سالن ورزشی نیز راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با افتتاح رسمی ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کلنگ احداث ساختمان مرکز تخصصی و آموزشی معصومیه (س) شهرکرد نیز برزمین خواهد خورد، تصریح کرد: در حال حاضر نقشه ساختمان این مرکز تخصصی و مراحل خاکبرداری و تعیین پیمانکار انجام شده است که پیش بینی می‌شود تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام رحمانی همچنین با اشاره به سایر پروژه‌های عمرانی این مدیریت نیز خاطرنشان کرد: ۴ مدرسه علمیه خواهران این استان که جزء مدارس باسابقه هستند، وضعیت مناسبی دارند و این درحالی است که مدارس علمیه خواهران تازه تأسیس این استان از نظر ساختمان در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برند؛ به همین دلیل احداث ساختمان برای آن‌ها در اولویت برنامه‌های عمرانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مجوز واگذاری یک ساختمان نیمه تمام در شهر شلمزار برای مدرسه علمیه خواهران این شهر با همکاری امام جمعه و سایر اعضای هیأت امنای مدرسه با هماهنگی مرکز گرفته شده است، گفت: ان شاءالله به زودی این ساختمان تکمیل و برای سال تحصیلی جدید مورد استقاده قرار خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به فکر توسعه مدرسه علمیه محدثه (س) بازفت و کوثر فرخشهر هم هستیم، اظهار کرد: برای این مدارس چند کلاس درس و یک مجموعه رفاهی خوابگاهی به ساختمان فعلی آن‌ها اضافه می‌شود. /۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات