۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۶۱۱۱۹۲
با هدف رفع نیاز‌های اعتقادی، فرهنگی و مادی؛

مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری راه اندازی می‌شود

مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری راه اندازی می‌شود
اسکندری از راه اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد و گفت: این مراکز با هدف رفع نیاز‌های اعتقادی، فرهنگی و مادی افراد جامعه راه اندازی می‌شود.
فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از راه اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد و گفت: راه اندازی این مراکز نیکوکاری در راستای تفاهم نامه‌ای صورت می‌گیرد که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منعقد شده است.

وی با بیان اینکه در همه مدارس علمیه خواهران این استان یک مرکز نیکوکاری راه اندازی می‌شود، اظهار کرد: مقدمات لازم در این زمینه با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان صورت گرفته که ان شاءالله پس از گذراندن روند ثبت، این مراکز به صورت رسمی در مدارس علمیه خواهران استان راه اندازی می‌شوند.

اسکندری با اشاره به اینکه تاکنون نیز مؤسسات خیریه درون مجموعه‌ای با همت دست اندرکاران مدارس علمیه خواهران استان فعالیت می‌کردند، ادامه داد: کمک به نیازمندان و سوق دادن کمک‌های خیران به سمت نیاز‌های روز جامعه یکی از مهمترین رسالت‌های ما در مدارس علمیه خواهران است.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: کمک رسانی مدارس علمیه در رفع نیاز‌های اعتقادی، فرهنگی و مادی و شناسایی بانوان خیر سطح شهر جهت عضویت در این مراکز از اهداف مهم و بنیادی راه اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران است.

اسکندری با بیان اینکه این مراکز نیکوکاری به صورت هیأت امنایی تشکیل و اداره می‌شوند، ابراز کرد: مدیر و معاونان مدارس قطعا عضو فعال این مراکز نیکوکاری خواهند بود؛ ضمن اینکه نباید از ظرفیت طلاب توانمند نیز در این زمینه غافل شد.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های خیری که تاکنون در مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان صورت گرفته است، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵۰ جهیزیه برای طلاب نیازمند استان آماده و تحویل آن‌ها داده شده که این در نوع خود بی سابقه است.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، استفاده از ظرفیت طلاب خواهر جهت کمک به ارتقای مسائل دینی و فرهنگی مددجویان کمیته امداد را لازم و ضروری دانست و افزود: ان شاءالله با راه اندازی این مراکز نیکوکاری بتوانیم دامنه همکاری‌های خود با کمیته امداد را گسترش دهیم./۹۴۵۷/ت210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات