۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۱۳۷۳۹
سرهنگ کبیری پور:

تفکر غربی مدیران سازشکار و وابسته تربیت می کند

تفکر غربی مدیران سازشکار و وابسته تربیت می کند
معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه تفکر غربی مدیران سازشکار و وابسته تربیت می کند، گفت: تمدن غرب رو به افول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ره) استان قم صبح امروز در همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم در جامعه گفت: امروز باید اساتید و نخبگان همه توان و تلاش خود را به کار گیرند تا مردم با این بیانیه ارزشمند آشنا شده و درصدد اجرای آن برآیند.

وی ادامه داد: با دقت در این بیانیه درمی یابیم که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نگاهی تمدن محور داشته اند و قصد داشته اند با این بیانیه ما را نسبت به بعد تمدنی انقلاب اسلامی توجه دهند.

کبیری پور به تقابل جریان انقلاب و جریان استکبار اشاره کرد و اظهار داشت: امروز تمدن نوین اسلامی با تمدن غرب در تقابل بوده و از نشانه  های موجود می توان دانست که تمدن غرب رو به افول بوده و تمدن اسلام ره به رشد و بالندگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم تأکید کرد: اگر به ظرفیت ها و توان داخلی کشور توجه نداشته باشیم در همه زمینه ها به غرب وابسته خواهیم شد.

وی با اشاره به راهکارهای رهایی از وابستگی های اقتصادی به غرب عنوان کرد: به عنوان مثال در زمینه کشاورزی اگر به غربی ها وابسته باشیم، آنها هیچگاه بذرهایی که بتوان با اتکای به آن به خودکفایی برسیم در اختیارمان قرار نخواهند داد؛ بذرهایی که از خارج وارد می شود تنها یک مرتبه به بار می نشیند، اما اگر در این زمینه به خودکفایی برسیم، بدون شک همه ساله می تواند بذرها را به بار نشاند.

کبیری پور با بیان اینکه تفکر غربی مدیران سازشکار و وابسته تربیت می کند، یادآور شد: دشمن با القای تفکرات خود سعی دارد مدیرانی تربیت کند که رشد و تعالی را در برقراری ارتباط با غرب دیده و همواره وابسته باشند.

وی یادآور شد: ما باید با روحیه جهادی و بر اساس مبانی اسلامی مدیرانی انقلابی تربیت کنیم که همواره در راستای خودکفایی و وابستگی زدایی عمل کنند./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات