۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۱۵۵۳۶

مدرسه علمیه انسیةالحورا از دارندگان مدرک سیکل طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه انسیةالحورا از دارندگان مدرک سیکل طلبه می پذیرد
گران رکاب از پذیرش طلبه در سال تحصیلی ۹۸_۹۹ خبر داد و گفت: مدرسه علمیه انسیةالحورا (س) از دارندگان مدرک سیکل با شرط سنی کمتر از ۱۷ سال طلبه خواهر می‌پذیرد.

مریم گران رکاب مدیر مدرسه علمیه انسیةالحورا(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش طلبه در سال تحصیلی 98_99 در همین مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) تحت اشراف موسس محترم، حجت الاسلام والمسلمین جعفری طرزی امام جمعه خیرآباد از میان متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی طلبه خواهر می پذیرد.

وی افزود: پذیرش مقطع عمومی حوزه‌های علمیه براساس مصوبه ابلاغی مرکز مدیریت از تاریخ 23 تیرماه آغاز و تا پایان 21 مردادماه ادامه خواهد داشت؛ برهمین اساس مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) از همان ابتدا اقدام به نام نویسی از داوطلبان و متقاضیان به شرکت در حوزه‌های عملیه کرده است.

گران رکاب با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) پذیرای بیش از 20 داوطلب و علاقه‌مند به علوم حوزوی خواهد بود، ابراز کرد: مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) تنها حوزه‌ علمیه سطح 2 در منطقه خیرآباد است که به تربیت مبلغ اهتمام ویژه دارد.

مدیر مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) ادامه داد: متقاضیان مقطع سطح دو (سیکل) که بتوانند واحدهای در نظر گرفته شده از سوی مرکز مدیریت را طی کنند در پایان مدرک رسمی و معتبر کارشناسی به طلاب فارغ التحصیل اعطا می شود؛ لازم به ذکر است مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) از دانش آموزان ایرانی و غیر ایرانی که دارای کارت اقامت معتبر و یا گذرنامه هستند ثبت نام به عمل می آورد.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی این مدرسه، اظهار داشت: طلاب پذیرش شده برای طی واحدهای درنظر گرفته شده از سوی مرکز مدیریت باید از ساعت 8 صبح تا ۱۳:۳۵ در حوزه حضور یابند تا بتوانند واحدهای خود را طی هفت سال بگذرانند.

مدیر مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) درباره برنامه‌های فرهنگی این حوزه علمیه گفت: مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های مناسبتی را در ایام مختلف سال برگزار می کند و به برگزاری جلسات اخلاق و مشاوره اهتمام ویژه دارد همچنین این مجموعه علمی اسلامی اجرای مسابقات ورزشی، کتابخانی، اردوی زیارتی و سیاحتی، آموزش قرآن را در دستور فعالیت های فرهنگی خود قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به شروط سنی و تحصیلی متقاضیان، بیان داشت: داوطلبانی که می خواهند در این مدرسه علمیه ثبت نام کنند باید از رده سنی 15 تا 17 سال با معدل 15 به بالا باشند. لازم به ذکر است سنجش علمی و سایر مراحل پذیرش (مصاحبه و تحقیق) از جمله شرایط عمومی پذیرش به شمار می رود.

یادآور می شود متقاضیان به ثبت نام در مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) شهرستان خیرآباد می توانند از تاریخ 23 تیرماه لغایت 21 مردادماه برای ثبت نام به صورت حضوری در روزهای زوج در مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) به نشانی ورامین، خیرآباد، خیابان شهید زواره، بوستان 14، طبقه فوقانی مسجد جامع حضرت ولی عصر(عج) با شماره تماس 36239160 حضور بهم رسانند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات