۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۶۱۶۰۳۱
با حضور مسؤول بسیج طلاب و روحانیان؛

اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار شد + فیلم

اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار شد + فیلم
اجلاس یک روزه مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، با حضور مسؤول بسیج طلاب استان و با هدف برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید به میزبانی شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اجلاس یک روزه مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، با حضور مسؤول بسیج طلاب استان و با هدف برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

در این اجلاسیه ابتدا حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری به تشریح مهمترین اولویت‌های مدارس علمیه خواهران این استان در سال جاری پرداخت و در مورد رسالت‌های طلاب و حوزه‌های علمیه نکات و توصیه‌های لازم را بیان کرد.

در ادامه نیز حجت الاسلام حمید محمدی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان چهارمحال و بختیاری به تشریح نقش بسیج و حلقه‌های صالحین در رشد و پویایی همه جانبه حوزه‌های علمیه پرداخت.

وی نقش حوزه‌های علمیه در پیشبرد گام دوم انقلاب را غیرقابل انکار دانست و اظهار کرد: بسیج و حوزه مکمل هم هستند و یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن اعتلای نظام اسلامی در همه ابعاد است.

در ادامه این اجلاسیه نیز هر یک از معاونت‌های مدیریت در مورد اولویت‌های کاری خود در سال تحصیلی جدید صحبت کردند و به تشریح راهبرد‌های لازم برای تحقق اهداف حوزه‌های علمیه خواهران پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد فعالیت‌های قرآنی به طور ویژه مورد توجه جدی مدیران مدارس علمیه خواهران استان قرار گیرد و طرح‌های پیشنهادی در این راستا از سوی مدیران ارائه تا با تجمیع نظرات یک طرح جامع قرآنی ویژه مدارس علمیه خواهران این استان تدوین و برای اجرایی شدن به همه مدارس ابلاغ شود.

همچنین مقرر شد با توجه به اینکه مدارس علمیه خواهران در فصل پذیرش قرار دارند، همه تمهیدات لازم برای فراهم آوردن زمینه جذب حداکثری صورت گیرد و از ظرفیت رسانه ملی، ائمه جمعه، بسیج محلات، دانشگاه ها، آموزش و پرورش، دستگاه‌های اجرایی و مساجد استفاده شود.
تعداد بازدید : 2
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات