۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۱۶۱۲۱
حجت الاسلام لرستانی:

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان هستند

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان هستند
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز با گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی لرستانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز، در جمع خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار گفت: سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی گیرند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی افزود: خبرنگاران شهید قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با رزمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت های سلطه گر جهانی قرار دادند و در این راه پر افتخار به لقای محبوب رسیدند.   

حجت الاسلام لرستانی با تأکید بر اینکه خبرنگار باید بداند و می داند که آن کسی که آگاه تر است، مسؤول تر است، عنوان داشت: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند، است.

وی ادامه داد: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسؤولیت، تعهد، دلسوزی و انجام وظیفه اند، خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش شبانه روز آنان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز اظهار داشت: بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسؤولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیر قابل انکار است.

وی خاطرنشان کرد: رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، از همین رو می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام لرستانی با گرامیداشت 17 مردادماه، روز خبرنگار، روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به همه خبرنگاران تبریک گفت و افزود: بی شک دستیابی به قله های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی شود.

وی بیان داشت: از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسؤولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومند هستم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات