۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۱۷۰۰۹
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد لرستان خبر داد؛

برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین در لرستان

برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین در لرستان
مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد لرستان گفت: جشنواره سراسری امام المتقین هدف فراهم ساختن بستر مناسب مساجد در راستای معرفی سلوک اخلاقی و اجتماعی امام علی(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین(ع) خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف فراهم ساختن بستر مناسب مساجد در راستای معرفی سلوک اخلاقی و اجتماعی امام علی(ع) برگزار می شود.

وی معرفی کتاب نهج البلاغه به مردم  و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تعریف شاخص های اجتماعی برای شناخت سبک زندگی علوی را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین(ع) عنوان کرد.

ابدالی پور در ادامه سبک زندگی و عدالت را از جمله محورهای برگزاری جشنواره عنوان کرد و گفت: این موضوعات در قالب قصه گویی و تئاتر، شعر، فضای مجازی، سرود و تواشیح، خوشنویسی، گرافیک، فیلم کوتاه و عکاسی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد: انتخاب قالب ها بر مبنای برقراری ارتباط بیشتر با زندگی مردم صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: عموم مردم به ویژه جوانان، نوجوانان، نخبگان هنری و فعالین فرهنگی از مخاطبان اصلی طرح برگزاری جشنواره سراسری هستند.  

ابدالی پور، خاطرنشان کرد: موضوعات و قالب های طرح به گونه ای انتخاب شده است که بتوان بیشترین ارتباط را با زندگی مردم جهت تزریق محتوای جمع آوری شده داشته باشد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات