۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۱۷۲۸۱
ابدالی پور خبر داد؛

کانون مساجد لرستان میزبان برنامه های جشن غدیر

کانون مساجد لرستان میزبان برنامه های جشن غدیر
مدیر ستاد کانون‌های مساجد لرستان از برگزاری جشن غدیر به میزبانی کانون مساجد خبر داد و گفت: برنامه‌های غدیر در ۱۷ کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: جشن غدیر در 17 کانون فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی برگزار می شود.

وی از راه اندازی کاروان های شاد در مساجد و محلات به مناسبت عید غدیر و با محوریت کانون مساجد خبر داد و افزود: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف تبیین واقعه غدیر و اهمیت ولایت و ولایت مداری برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خاطرنشان کرد: برنامه های غدیر با محوریت کانون ها و با حضور پر رنگ جوانان و نوجوانان کانون ها برگزار می شود.

وی با بیان اهمیت حضور جوانان در مساجد و برگزاری برنامه های کانون ها عنوان کرد: دیگر محورهای برگزاری ویژه برنامه های غدیر روشنگری غدیر در جامعه به ویژه بین جوانان است.

ابدالی پور گسترش عدالت و ولایت ‌مداری را مهم ‌ترین فلسفه غدیر غدیر عنوان کرد و گفت: فرهنگ ولایتمداری و اجرای عدالت در جامعه امری مهم و ضروری بوده و با برگزاری گفتمان های دینی با این محوریت تلاش می کنیم فرهنگ ولایتمداری را بین نسل امروز تقویت کنیم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات