۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۱۸۰۲۶
حجت الاسلام لائینی تأکید کرد؛

ضرورت التزام عملی مسؤولان به شعارهای اصیل انقلاب

ضرورت التزام عملی مسؤولان به شعارهای اصیل انقلاب
عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت التزام عملی به شعارهای انقلاب از سوی همه مسؤولان تأکید کرد.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به دیدار اخیر هیأت دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان این که رهبر معظم انقلاب در این دیدار اقتصاد و فرهنگ را دو محور اصلی کشور عنوان کردند، گفت: همان طور که رهبری فرمودند دشمن با شکست در عرصه اقتصادی محیط نبرد را بر عرصه فرهنگی کشانده است.
 
وی با بیان این که توجه به رونق اقتصادی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری در دیدار هیأت دولت بود، افزود: مسؤولان به ویژه دولتمردان باید همه توان خود را در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری به کار گیرند.
 
حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که مقام معظم رهبری در این دیدار بر ضرورت قطع وابستگی کشور به صادرات نفت، توجه به پیشرانه های اقتصادی و تغییر نگاه مسؤولان به تولید کنندگان تأکید کردند، گفت: کشور برای توسعه و پیشرفت اقتصادی راهی جزء حمایت از تولید داخلی ندارد.
 
وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری به دلیل اهمیت مسأله تولید، امسال را سال حمایت از رونق تولید نامگذاری کردند، افزود: مسؤولان نیز باید به دور از نگاه شعاری در جهت حمایت واقعی از رونق تولید گام بردارند.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که کشور در سایه تولید داخل به رشد اقتصادی مناسب دست خواهد یافت، بیان داشت: رمز پیشرفت کشور حمایت از تولید داخل و دوری از وابستگی است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های دولت تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عمل به قانون اساسی، اهتمام به حفظ ارزش های انقلاب، پاکدستی و ساده زیستی و مدیریت جهادی و انقلابی از جمله ویژگی های یک دولت تراز انقلاب است.
 
حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که دولت در تراز انقلاب اسلامی با رانت خواری و فساد اقتصادی و اداری با قدرت مقابله خواهد کرد، ادامه داد: دولت انقلابی هیچ گاه نگاه به بیگانگان ندارد و همواره به ظرفیت های داخلی اتکا خواهد کرد.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت التزام عملی به شعارهای انقلاب از سوی همه مسؤولان تأکید کرد و گفت: شخصیت های بزرگ و انقلابی همچون رجایی و باهنر بهترین الگو برای مدیریت انقلابی مسؤولان هستند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات