۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۱۸۱۵۱
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی:

بیانیه گام دوم سندی جامع برای پیشرفت و بالندگی کشور است

بیانیه گام دوم سندی جامع برای پیشرفت و بالندگی کشور است
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را سندی جامع برای پیشرفت و بالندگی کشور در همه حوزه‌ها دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در جلسه جامعه روحانیت شهرستان ساری، حوزه و روحانیت را پرچم دار دفاع از دین و انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی برخواسته از متن حوزه علمیه است و امروز نیز وظیفه حفظ و حراست از آن بر عهده حوزه و روحانیت است.
 
وی با بیان این که روحانیت همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهل سال اخیر همه توان خود را برای انزوای روحانیت به کار گرفتند، اما پیوند مردم و روحانیت موجب شکست توطئه دشمن شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که دفاع از دین و ارزش‌های الهی در جامعه مهم‌ترین دغدغه روحانیت در طول تاریخ بوده است، بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز روحانیت با بصیرت و انقلابی، بسیاری از فتنه‌های دشمن علیه نظام را شناسایی و خنثی کرده است.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که دشمن همواره از نقش مؤثر روحانیت در جامعه دینی هراسان بوده است، خاطرنشان کرد: تضعیف روحانیت با تبلیغات دروغین و غیر واقعی از جمله اهداف و برنامه‌های دشمن در جهت انزوای روحانیت است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حضور مستمر روحانیت در جامعه را در دفع فتنه‌ها علیه انقلاب و نظام اسلامی بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: نهضت انقلاب اسلامی با حضور پررنگ و مؤثر روحانیت آغاز و به پیروزی رسید و امروز دوام و بقای این انقلاب نیز به پیوند مستحکم میان مردم و روحانیت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، یکی از توطئه‌های دشمن در شرایط فعلی جامعه را ناامید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت به دلیل ارتباط مستحکم با مردم باید امید و نشاط اجتماعی را در جامعه تقویت کند.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم و روحانیت، مسیر‌های پیشرفت و توسعه را با سرعت در حال پیمودن است، تصریح کرد: نباید بگذاریم برخی سوء مدیریت‌ها و اشتباهات فردی موجب خدشه دار شدن اصل انقلاب و نظام اسلامی شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را سندی جامع برای پیشرفت و بالندگی کشور در همه حوزه‌ها دانست و بیان داشت: مسؤولان رده‌های مختلف کشور باید همه توان خود را در جهت تحقق عملی این سند مهم به کار گیرند./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات