۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۱۸۸۲۶
از هشتم محرم؛

ایستگاه صلواتی مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک راه اندازی می‌شود

ایستگاه صلواتی مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک راه اندازی می‌شود
حجت الاسلام خادمی گفت: ایستگاه صلواتی مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک از هشتم محرم آماده استقبال از هیأت‌های عزاداری خواهد بود.
حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به اعزام همزمان مبلغ با آغاز ماه محرم خبر داد و گفت: مبلغان مدرسه (از سطح ۲ به بالا) با حضور در مساجد و هیأت ها، فعالیت‌های تبلیغی ویژه ماه محرم را از شب اول آغاز و تا دهم ادامه خواهند داد.

معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک بیان داشت: طلاب سطح یک نیز با حضور در مساجد به برگزاری جلسات و کلاس‌های قرآنی و کمک در برپایی ایستگاه‌های صلواتی می‌پردازند.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به اینکه طلاب در ۵ منطقه شهرستان در راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی یاریگر خواهند بود، افزود: در هشتم و نهم محرم نیز یک ایستگاه صلواتی بنام مدرسه راه اندازی خواهد شد که در آنجا از هیأت‌های مذهبی استقبال می‌شود.

وی محور فعالیت‌های تبلیغی طلاب مدرسه در طول دهه اول محرم را تبیین اهداف و واقعیت عاشورا، فلسفه قیام عاشورا، مسائل روز سیاسی و بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد.

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک عنوان داشت: مدرسه تا دهم محرم تعطیل است، البته سخنرانانی از استان قم در شهرستان حضور پیدا می‌کنند که به تبیین و تشریح نهضت امام حسین (ع) خواهند پرداخت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات